مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان خبر داد

اجرای طرح هوشمندسازی کشاورزی برای نخستین بار در گیلان

مرادی با اشاره به آغاز نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری گفت: طرح هوشمند سازی کشاورزی برای نخستین بار در گیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۰۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مرتضی مرادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهضت سراسری جهش تولید در عرصه دامپروری و کشاورزی با رمز یا امام رضا(ع) همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان ضمن تشریح اهداف اجرای نهضت جهش تولید در عرصه دامپروری و کشاورزی گفت: کمک به خودکفائی در تولید محصولات راهبردی مانند برنج، گندم، ذرت، کلزا و جو از جمله اهداف این طرح است.

مرادی با تاکید بر اینکه در اشتان گیلان نهضت جهش تولید با هدف ویژه حمایت از محصول برنج اجرا می‌شود تصریح کرد: در حوزه دامپروری کمک به تولید گوشت قرمز مرغوب، واکسیناسیون دام سبک و سنگین و پلاک‌بندی دام‌ها از جمله اقدام پیش‌بینی شده در راستای اجرا این طرح است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان سپاه قدس گیلان و سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی منعقد شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه طرح هوشمند سازی کشاورزی برای نخستین بار در استان گیلان اجرا می‌شود افزود: اجرای این طرح سبب تحقق جهش تولید و برداشتن گام دوم در حوزه کشاورزی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات