خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا با تحریف در نگاه به بشر و اسلام حقیقی بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده، گفت: آمریکا در پشت کلمات حقوق بشر و مبارزه با تروریسم چهره خبیث و مستکبر خود را مخفی کرده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۰۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

 محمد نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: هدف از این نامگذاری بازخوانی جنایات متعدد آمریکا در حق بشریت و به ویژه ملت ایران نظیر حمله به هواپیمای مسافربری؛ ترور شهید بهشتی و یارانش و ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب است.

 نوفرستی اظهار کرد: آمریکا با جعل واژه حقوق بشر به دنبال رسیدن به منافع خود در سراسر جهان است، لذا افشای ماهیت آمریکا و جنایاتش در این هفته به شناخت چهره واقعی و خبیث آمریکا  که در پشت واژه هایی نظیر حقوق بشر و مبارزه با تروریسم مخفی شده کمک می کند.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا همانند شیطان است که در پشت واژه های زیبا عملکرد زشت خود را پنهان می کند، افزود: در سوره اعراف بیان شده: شیطان در برخورد با حضرت آدم قسم یاد کرد که من خیر خواه تو هستم، امام رضا (ع) فرمودند: شیطان با قسم دروغ حضرت آدم را فریب داد و آدم باور کرد که او خیر خواهش است.

 مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: آمریکا در طول عمر 200 ساله خود بیش از 150 جنگ بر علیه مردم سراسر جهان راه انداخت که اینها نشان از جنایات آمریکا در طول تاریخ بشریت دارد.

 نوفرستی خاطرنشان کرد: نمونه ی جنایات آمریکا علیه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در قالب کودتا، حمله و شکست در صحرای طبس، حمایت از صدام در طول جنگ تحمیلی و اعمال تحریم های ظالمانه مشهود است.

 وی راه اندازی نظام ربایی و چاپ پول بدون اعتبار را یکی دیگر از جنایت های آمریکا دانست و گفت: آمریکا با وابسته ساختن دنیا به دلار، آن را به ابزاری برای رسیدن به مقاصد پلید خود و کنترل کشورها تبدیل کرده است.

تحریف در نگاه به بشر و اسلام حقیقی ؛ بزرگترین جنایات آمریکا علیه بشریت است

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) استان، تحریف در نگاه به بشر را یکی دیگر از جنایات بزرگ آمریکا دانست و بیان کرد: اگر واژه بشر به درستی تعریف نشود، رعایت حقوق آن و استفاده از این کلمه درست و به جا نخواهد بود. 

 نوفرستی افزود: یک زمان بشر مخلوق خداست و یک وقت از نگاه آمریکائیها با نادیده گرفتن خدا بشر محور است، بنابراین بشری که در واقع مخلوق خداست و باید در خدمت و بندگی خداوند باشد در مکتب لیبرالیسم و اومانیسم در خدمت تامین منافع آمریکا و صهیونیزم  تعریف شده و در ذیل این مطلب از حقوقی که آنها برایش تعریف می کنند برخوردار می شود.

 نوفرستی ادامه داد: جریانات و اتفاقات امروز در کشور آمریکا ناشی از این است که آمریکائیها خود را محور قرار دادند، لذا هر خطری که منافع آنها را تهدید کند آن را خطر بشریت معرفی می کنند که البته این بزرگ ترین جنایت است.

 وی اعتراضات امروز در سطح کشور آمریکا و غرب را محکومیت اصل تفکر برده داری و نژاد پرستی دانست و گفت: امروز مردم در غرب و سراسر جهان به واقعیت ماهیت آمریکا که خود خواهی و خود محوری است  پی بردند لذا این اعتراضات به ماهیت آمریکایی است چرا که مردم مجسمه های نماد برده داری و قدرت را سرنگون می کنند.

 مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) استان ادامه داد: رژیم سعودی با همه جنایات خود علیه بشر، مردم یمن و مردم کشور خودش هرگز محکوم به نقض حقوق بشر نمی شود زیرا در تعریف آمریکا از حقوق بشر در خدمت تامین منافع و بشر آنهاست، اما جمهوری اسلامی در هر پرونده ای محکوم به نقض حقوق بشر می شود چون با منافع آمریکا در تضاد است.

 نوفرستی اظهار داشت: اگر بشر را مخلوق خدا بدانیم راه سعادت او مشخص است و خدواند مسیر سعادت را مشخص می کند اما یکی از جنایات بزرگ آمریکا علیه بشر این است برای پذیرش دین حقیقی یعنی اسلام واقعی اکراه ایجاد کرده است.

 وی ادامه داد: امروز در دنیا اگر فردی بخواهد اسلام را بشناسد باید ذیل دو اسلام لیبرالی  و داعشی که هر دو ساخته خود آمریکاست بشناسد، بنابراین با این موارد مردم از شناخت اسلام حقیقی و ناب محمدی محروم می شوند که این بزرگترین جنایت آمریکا در حق بشریت است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها