خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان  در گفت‌وگو با «بسیج»:

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور جنایات آمریکاست

فرمانده ناحیه همدان با بیان اینکه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور جنایات آمریکا است، گفت: امسال نیز به فضل الهی با وقایعی که در آمریکا رخ داد بیش از گذشته ماهیت آمریکا برای آزادی خواهان جهان مشخص شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۱۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور جنایات آمریکاستسرهنگ علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با ابتکار رهبر معظم انقلاب چند سال قبل مناسبتی در تقویم جمهوری اسلامی ایران در هفته دوم تیر ماه به ثبت رسید که یادآور جنایات آمریکایی‌ها در طی سال‌های ۶۰ تا ۶۷ بوده که شامل هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنانمان، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، کمک به بمباران شیمیایی سردشت، ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب و ... بوده است.

وی افزود: این مناسبت‌ها روحیه ددمنشانه و دژخیمانه این نظام به ظاهر مدافع حقوق بشر را نشان می‌دهد که چند سالی است از این فرصت برای افشای ماهیت پلید آمریکا از آن استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امسال نیز به فضل الهی با وقایعی که در آمریکا رخ داد بیش از گذشته ماهیت آمریکا برای آزادی‌خواهان جهان مشخص شد و فرصت مناسبی است برای اینکه این روحیه به جهانیان نشان داده شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا سپاه ناحیه همدان طی این هفته در فضای مجازی و بعضاً در فضای حقیقی نشست‌های بصیرتی برگزار می‌کند.

بقایی در پایان گفت: امیدوارم در سال آینده در این هفته اثری از دولت منحوس آمریکا و رژیم کودک‌کش و ناقض حقوق بشر وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات