خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر در جامعه

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۵۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه همه ما به اهمیت این موضوع واقف هستیم که، اعتیاد بلای خانمان سوز است و اگر به شکل جدی با آن مقابله و مبارزه نشود بستر‌های آتی کشور را به خطر می‌اندازد، گفت: دستگاه‌های امنیتی قضایی، درمانی و نیز خانواده‌ها همگی به صورت جدی با این بلای خانمان سوز مبارزه می‌کنند و ما نیز در جلسات بر اهمیت این موضوع تاکید داریم.

وی افزود: در بحث قاچاق مواد مخدر فقط تجارت مهم نیست، بلکه مافیای مواد مخدر مهم‌ترین بخش آن است و از سویی هم کشور ما در جغرافیایی قرار گرفته است که از این لحاظ باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشته باشیم.

پورمحمدی با تاکید بر این‌که آذربایجان‌شرقی از استان‌های پاک کشور است و طبق آمار‌ها تنها یک و دو دهم درصد از میزان اعتیاد کشور را به خود اختصاص داده است گفت: باید جنبه‌های منفی این مسئله را ببینیم چرا که ریشه این بیماری خشک نشده و همیشه خطر در کمین است و حل آن همت جمعی را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: هر زمان مردم پای کار آمدند مشکلات به راحتی حل و فصل شد، پس باید با رفع کمبود‌ها در بخش مقابله و مبارزه با مواد مخدر این راه پر فراز و نشیب را ادامه دهیم، خوشبختانه در جامعه ما آگاهی کافی در این زمینه وجود دارد و مردم معتادان متجاهر را به مراکز معرفی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها