کاروان زیرسایه خورشید بمناسبت ایام دهه کرامت در سپاه بیت المقدس کردستان حضور یافت و عطر و بوی پرچم امام رضا (ع) فضای استان را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است دهه‌ای که با ولادت حضرت معصومه (علیهالسلام) آغاز می‌شود و با ولادت حضرت امام الرضا (ع) به پایان می‌رسد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق و مهر و وفا‌های کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار کرد و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

دهه کرامت تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان است دهه‌ای که تمام مفاهیم سازنده‌ای که در فرهنگ اسلامی وجود دارد را به یکباره در دل خود جمع کرده است.

کردستان مهیای برگزاری دهه کرامت

کردستان همواره کانون عشق و ارادت به اهل بیت (ع) بوده است دهه کرامت در این استان به ویژه طی سال‌های اخیر با برگزاری مراسم کاروان «زیر سایه خورشید» جلوه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشد.

برنامه‌ای که اگرچه شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدود زیادی آن را دستخوش تغییر قرار داده است، اما امسال هم این استان میزبان این کاروان سبز است و در کنار آن برنامه‌های متنوع دیگر نیز در این بازه زمانی برگزار خواهد شد.

کاروان زیرسایه خورشید بمناسبت ایام دهه کرامت در سپاه بیت المقدس کردستان حضور یافت و عطر و بوی پرچم امام رضا (ع) فضای استان را عطرآگین کرد.

در ادامه یادمان شهدای گمنام سنندج میزبان خادمین و بیرق حرم رضوی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات