خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: باید بدانیم دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور هزینه های بالای مادی و معنوی دارد که با زحمات فراوان به دست می آید.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۷۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در میزگرد خبری خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون اقدامات سپاه صاحب الامر در شمال غرب و ماموریت های سپاه در جهت حفظ امنیت کشور اظهار کرد: ماموریت های سپاه در سه حوزه سخت، نیمه سخت و نرم انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه که این روز ها در مرزهای غرب و شمالغرب کشور مشغول ماموریت هستند . باید بدانیم دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور هزینه های بالای مادی و معنوی دارد که با زحمات فراوان به دست می آید.

معبودی بیان کرد: با همه مشکلاتی که درسطح جامعه وجود دارد فراموش نمی کنیم که زندگی عادی و روزمره ما هزینه هایی دارد که نیروهای نظامی و انتظامی با تحمل مشغت های بسیار آن را می پردازند و سپاه هم در کنار سایر نیروها به رسالت خود در تامین امنیت عمل می کند.

این مسئول با اشاره به نگاه و تفکرات نیروهای نظامی کشورمان در مقایسه با سایر ارتش های دنیا عنوان کرد: ما دو ساختار و دو تفکر جدا در موضوع ارتش هستیم. قدرت های استکباری بر اساس سلطه، اشغال و کشتار تنها به دنبال گشایش مواضع خود هستند و سایر ملل و مردم در سراسر دنیا جز آنها که همراه استکبارند برایشان ارزشمند نیستند در حالی که نیروهای ما به دنبال دفاع از مظلوم، تامین امنیت و رفهاه در زندگی برای آحاد ملت، جلوگیری از کشتار بی گناهان و دفاع از ارزش ها عمل می کنند.

وی افزود: در مسائل امنیتی و دفاع از کشور اعتقادات و معنویت و آمیخته با وطن دوستی اولویت تفکرات نیروهای دفاعی کشور ما است، اگر استکبار زندگی منهای خدا را تبلیغ می کند و با لذت کشتار انجام می دهد نیروهای نظامی کشور ما معنویت را اولویت کار خود قرار می دهدند و با عشق و از جان گذشتگی و ایثار به دفاع از ملت و مظلومان عالم می پردازند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین وی در خاتمه یادآور شد: در کنار افرادی که در مرزها و در سایر ماموریت ها حضور میابند خانواده های از خود گذشته ای هستند که دوری پدران و همسران خود را تحمل می کنند تا آنها بتوانند به کشور و اسلام خدمت کنند و همه ما خود را مدیون این عزیزان می دانیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها