عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون در بحث منصوری قاضی فاسد ورود پیدا می‌کند. در اولین فرصت مسئله قرارداد 25 ساله ایران و چین را پیگیر می‌کینم.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۲۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با قطعنامه حکام اظهار داشت: کشورهای که بانی این قطعنامه بودند به خصوص کشورهای اروپایی باید هزینه‌های کارشکنی‌های خود را پرداخت کنند. طی آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی تصمیمات خوبی در رابطه با اقدامات متقابل ایران علیه این قطعنامه گرفته شد.

عباس‌زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران، برای ادامه ارتباط با کشورهای مختلف، به رأی این کشورها در قبال قطعنامه حکام توجه می‌کند و آن را در ادامه روند همکاری خود لحاظ خواهد کرد.

وی در مورد قرارداد 25 سال ایران و چین که توسط دولت انعقاد شده افزود: این اتفاق در هفت جاری رسانه‌ای شد و به دلیل تعطیلی مجلس در هفته جاری هنوز کمسیون در این رابطه تشکیل جلسه نداده است و در جلسات آینده این موضوع در اولویت است.

نماینده مردم مشکین شهر در پاسخ به اینکه ایا کمیسیون امنیت ملی به قضیه منصوری ورود پیدا می‌کند گفت: در آنجا که امینت ملی ارتباط دارد پیگیر می‌کند. مجلس به همه این قضا ورود پیدا می‌کند و آنچه که لازم است انجام می‌دهد.

وی در پایان با بیان اینکه انسجام قابل قبول در کمیسیون امنیت ملی بین نمایندگان شکل گرفته اضافه کرد: یک جنگ اقتصادی علیه کشور تحمیل شده و بنده معتقدم در بحث نظامی محور مقاومت وجود دارد در بحث اقتصادی نیاز به محور مقاومت هستیم. از هفته آینده خبرهای خوبی از کمیسیون امینت ملی خارج می‌شود.

ارسال نظرات