خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه درمیان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه درمیان گفت: آمریکا روز به روز در حال افول است و این افول نتیجه عملکرد داخلی و خارجی آمریکا و نقض های پی در پی حقوق انسانیت و بشریت است که بر علیه ملت های جهان انجام می دهد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۰۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
حجت الاسلام محمد رضا کیانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: هفته دوم تیر ماه به نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر معظم انقلاب معرفی شده است، چرا که در این هفته آمریکا بیشترین جنایات را بر علیه ملت ایران داشته است.

وی اظهار داشت: نام گذاری این هفته به نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی برای این است که از دشمن نباید غفلت کرد و دشمنی او را نباید به فراموشی سپرد.

حجت الاسلام کیانی گفت: طبق بیانات مقام عظمای ولایت کسانی که امروز سعی می‌کنند از سیاست‌های آمریکایی و برخی دنباله رو‌های آمریکا یک چهره موجهی معرفی کنند، اینها خیانت و جنایت در حق ملت و کشور می‌کنند، لذا لحظه‌ای نباید غفلت کرد و به دشمن اعتماد کرد و طرح دوستی ریخت.

وی با بیان اینکه دلیل این بی اعتمادی و نقض آشکار و بدون پروای حقوق بشر توسط آمریکا را می‌توان در هر روز از تاریخ مشاهده کرد، افزود: جنگ، ترور، دخالت در امور کشور‌ها و حمایت از دیگر جنایتکاران جهان از جمله جنایت‌های آمریکا بر علیه بشریت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه درمیان، برخورد امروز آمریکا با معترضان و نژاد پرستی را نمونه از جنایات آمریکا دانست و افزود: از دشمن نباید غفلت کرد چرا که هر چه دشمن شناسی ما بیشتر شود، دشمنان هم دشمنی‌های تازه‌ای مد نظر قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران تا امروز در برابر این دشمنی‌ها سربلند بوده لذا بایستی تمامی ملت‌های جهان از جمهوری اسلامی ایران که با صبر، مقاومت، تلاش و خودباوری توانست در برابر استکبار جهانی بایستد و قدرت و هیمنه آمریکا، هم پیمانانش را در بشکند، الگو برداری کنند.

حجت الاسلام کیانی تصریح کرد: آمریکا روز به روز در حال افول است و این افول نتیجه عملکرد داخلی و خارجی سیاست گذاری‌های آمریکا و نقض‌های پی در پی حقوق انسانیت و حقوق بشریت است که بر علیه ملت‌های جهان دامن زده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها