با حضور خادمان آستان قدس رضوی،

برگزاری جشن جهادگران امام رئوف در شاهرود+ تصاویر

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و با حضور خادمین حرم رضوی و پرچم متبرکه این آستان، مراسم جشن میلاد رضوی به همراه میثاق جهادگران با آن امام رئوف در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و با حضور خادمین حرم رضوی و پرچم متبرکه این آستان، مراسم جشن میلاد رضوی به همراه میثاق جهادگران با آن امام رئوف در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که جانشین سپاه ناحیه شاهرود، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و جهادگران عرصه سلامت بسیج و سپاه حضور داشتند، مولودی خوانی و تبرک پرچم رضوی برگزار گردید.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود در این مراسم به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری امام رضا علیه السلام پرداخت و بر تبعیت از سیره و روش زندگی اهل بیت تاکید کرد.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان از جهادگران عرصه سلامت بسیج و سپاه شاهرود با اهدا بسته تبرکی رضوی تجلیل گردید.
این مراسم به همت شبکه جوانان رضوی، بسیج مداحان، هیأت الشهدا، مجموعه فرهنگی مهر مهدوی، کانون جوانان بسیج، فرهنگی هنری سپاه و قرارگاه شهید شاطری سپاه ناحیه شاهرود با حضور دلدادگان امام رئوف برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار