آغاز مرحله سوم کمک مومنانه در نیکشهر

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه باهدف توزیع بسته های معیشتی دربین مناطق کم درآمد و اقشار آسب پذیر در شهرستان نیکشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۵۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیکشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت:مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه باهدف خدمت رسانی و تامین اقلام اساسی جهت مناطق کم درآمد و اقشار آسیب پذیر روستای پوتاپ شهرستان نیکشهر آغاز شد.
سرهنگ علی اکبر صفوی گفت: تعداد ۲۰۰ بسته حمایتی که شامل حبوبات، عدس، نخود، لوبیا، لپه، ماکارونی، برنج و مواد شوینده به ارزش سه میلیون ریال به کمک پاسداران و بسیجیان سپاه نیکشهر در روستای پوتاپ شهرستان نیکشهر تهیه و توزیع شد.
صفوی افزود:خدمت به مردم مظلوم و نیازمند دراین شرایط سخت ویروس منحوس کرونا از افتخارات سپاه پاسداران است و امیدواریم با کمک بسیجیان دراین امر مهم نیز موفق شویم.
وی گفت:مردم غیور و شهید پرور شهرستان نیکشهر همیشه درتمامی صحنه‌ها حاضر و بسیجیان که از بطن خود این مردم هستند نیز درکنار مردم حضو‌ر دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه گفت: بسیجیان ناحیه نیکشهر در شرایط سخت از جمله سیل اخیر و مقابله با ویروس منحوس کرونا به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند و ما باید تلاش کنیم تا این روحیه جهادی و بسیجی را حفظ و آن را دربین جوانان و آحاد جامعه نیز گسترش دهیم.
ارسال نظرات