خبرهای داغ:

اولویت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندن است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت‌های کارکنان باشد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۷۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
اولویت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان مدیریت شهری، افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهرود باید با پشتکار، تعامل و همکاری، توانایی‌های خود را در راستای رشد و توسعه شهر بکار گرفته و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیرو‌های شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است که باید این امر در مدیریت شهری شاهرود نهادینه شود، اظهار کرد: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش‌ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت‌های شهرداری شاهرود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها