مجلس به ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها کمک می کند

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها در توسعه مدیریت شهری اثرگذار است و مجلس از این مهم حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۰۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان در سفر یک روزه خود به شهرستان کامیاران در صحن شورای شهر حضور یافت.

وی در دیدار با اعضای شورای شهر کامیاران با تاکید بر نقش شهرداری ها در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها در توسعه مدیریت شهری اثرگذار است و مجلس از این مهم حمایت خواهد کرد.

فتحی با تقدیر از خدمات کارگران و کارکنان شهرداری کامیاران در موضوع کرونا، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد چالش های بزرگی شد که در این بین دلسوزی و تلاش شبانه روزی مدیران و کارگران شهرداری و نیز همراهی اعضای شورا را باید ارج نهاد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی نظرات اعضای شورا و گزارش ارایه شده در خصوص مسائل شهر کامیاران بر حمایت همه جانبه از برنامه ها وپروژه های سرمایه گذاری در این شهر تاکید کرد.

استفاده بهینه از پتانسیل کشاورزی کامیاران، موضوع تعطیلی معادن شهرستان، مشکلات حوزه درمان و پیگیری تخصیص بودجه شهرداری‌ها و تامین ماشین آلات از مواردی بود که در نشست شورای شهر با دکتر فتحی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات