خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و جانشین فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان و مسئولان دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۰۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج نیوز در اندیمشک، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در زمینه جایگاه خاص بسیج دانشجویی و بسیج طلبه همین بس است که به دستور مستقیم امام راحل(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده است.

وی بااشاره به برخی از ویژگی‌های بسیج دانشجویی تصریح کرد: تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، جذب حداکثری، تقویت روحیه‌ جهادی، فعالیت جهادی، حضور موثر در فضای مجازی، کمک به حل مشکلات مردمی از ویژگی‌های بسیج دانشجویی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد: کار بسیج دانشجویی ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان‌های نظام و انقلاب فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های بسیج دانشجویی تصریح کرد: بسیج دانشجویی بعنوان بازوی فرهنگی دانشگاه و چشم بینای دانشگاه در شناخت و حل معضلات و آسیب‌‌ها می‌باشد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، با اشاره به مدیرت بیماری همه گیر کرونا و حضور فعال و موثر بسیج در میدان عمل بیان داشت: بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک عملکرد قابل قبولی داشته که در سال گذشته در خصوص سیل به مردم سیل زده شوش و پلدختر کمک‌رسانی‌هایی صورت گرفته و امسال نیز در بحث کرونا اقداماتی از جمله تولید ماسک و همچنین همکاری در ضدعفونی کردن اماکن و معابر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی حضور پررنگی داشته است.

محمدحسن حسینی نیک، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان به 12 بند بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان را یکی از آرمان‌های بسیج دانشجویی دانست و گفت: یک دانشجوی بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان، گفت: امروز دانشجوی انقلابی باید از چارچوب دانشگاه خارج شود و مشکلات مردم را از طریق بسیج دانشجویی مطالبه‌گری کند و باید مطالبه‌گری همراه با مردم و همگام با مسئولین باشد.

گفتنی است در ادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات برادر حمید صادقی زاده، مسئول سابق بسیج دانشجویی تجلیل شد و حکم علی برومند به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی به وی اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها