حضور کاروان زیر سایه خورشید در گناوه

با حضور خدام رضوی در کاروان زیره سایه خورشید در گناوه چندین برنامه متنوع فرهنگی را اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۱۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
حضور کاروان زیر سایه خورشید در گناوه
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گناوه و زیارت امامزاده سلیمان بن علی (ع) در این بندر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کردند.

دیدار با کارگران و پاکبانان شهرداری گناوه و همچنین دیدار از کارگاه‌های تولید ماسک از برنامه‌های دیگر کاروان زیر سایه خورشید بود.

اگرچه امسال دیدار‌های عمومی، اجتماعات و جشن‌ها به خاطر رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشد، اما اجرای این برنامه‌ها بصورت زنده از طریق فَضای مجازی پخش شد.

همچنین تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت، توزیع هدایای متبرک به ضریح مقدس امام رضا (ع)، تقدیر از بانوان و اقایان با نام معصومه و رضا و همچنین اهداء هدایا به تعدادی از خانواده‌هایی که بیش از سه فرزند داشتند و حضور در مراسم ازدواج اسان ۵۰ زوج جوان از دیگر برنامه‌هایی بود که به همت این کاروان اجرا شد.
 
حضور کاروان زیر سایه خورشید در گناوه
حجت الاسلام سید مهدی کریمی روحانی همراه این کاروان گفت: در سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در قالب دو کاروان با حضور خدام و کاروان پرچم متبرک حرم اقا علی بن موسی الرضا (ع) در خدمت مردم ولایت مدار این استان هستیم.

وی فلسفه حضور کاروان‌های سایه خورشید را در کشور را بحث اتصال و ارتباط معنوی بین زوار و امام رضا (ع) و رعایت تمامی دستوالعمل‌های بهداشتی را از مهترین اولویت اجرای برنامه‌های این کاروان دانست.

پایان خبر/
ارسال نظرات