خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) :

آیین تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)

مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) ناحیه امام حسین (ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) در سالن جلسات حوزه امام علی (ع) سپاهان شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان: بعداز ظهر امروز در ابتدای جلسه مسئول نظارت حوزه امام علی (ع) فعالیتهای یکساله مجموعه نمایندگی حوزه امام علی (ع) را خدمت مسئول نمایندگی ناحیه امام حسین (ع) و هیئت همراه شرح داد و در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) حجت الاسلام والمسلمین محمد سلیمانی اظهار داشت وظیفه سه مجموعه حوزه نمایندگی ،حفاظت و فرماندهی تقویت بسیج است و انتشار روحیه بسیجی در بین بسیجیان و تقویت روز به روز آن و همچنین جوابگوی  شبهاتی که برای بسیجیان پیش می آید باشیم .

وی گفت: گام دوم زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) می باشد و نباید اجاز داد بسیجیان با شبهاتی که دارند فاصله بگیرند و کنارگیری نمایند و هر چه حضور ما در بسیج و در جمع بسیجیان قوی تر  باشد انقلابیون خارج از ایران قوی تر و محکم تر می شوند.

حجت الاسلام والمسلیمن سلیمانی گفت: ما در هر حوزه بسیج یک روحانی بزرگوار را با عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه انتخاب و حکم مسئولیت ایشان با امضاء مسئول نمایندگی سپاه استان معرفی می گردد و به طور رسمی عضو رسمی شورای فرماندهی که باید حضور پررنگ در فعالیتهای حوزه در تمامی زمینه ها داشته باشد و ایشان با مجموعه های فرماندهی و حفاظت، بسیج را در تمامی زمینه ها تقویت نمایند . 

ایشان در این مراسم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین هادی نجفی درمدت تصدی این مسئولیت تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین محمودی  را به سمت رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه امام علی سپاهان شهر معرفی کرد . 

در پایان رابط جدید نمایندگی ولی فقیه در حوزه امام علی (ع)گفت : ان شاالله بتوانیم خادم بسیجیان در امر خدمت رسانی به بسیج و بسیجیان باشیم و کار و فعالیت را طوری رقم بزنیم که در شأن بسیج و بسیجیها باشد و به عنوان  یک بسیجی خادم بسیجیان این حوزه باشم . 

ارسال نظرات
آخرین اخبار