نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: مردم ما به لحاظ اقتصادی به استیصال رسیده اند و نباید بگذاریم بحران شیوع کرونا سبب بحران معیشتی و اقتصادی شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی که در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد اظهار کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا کشور ما عظمت مدیریت ولایی را در دنیا ثابت کرد.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم در مقابل مجاهدت و ایثارگری جامعه بسیج پزشکی و جامعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۵ دانشگاه علوم پزشکی دیگر استان که نماد نوع دوستی و علاقه به انسان و انسانیت است تشکر کنیم؛ و بنده بعنوان طلبه تشکرم در یک عرصه دیگر است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: شما عزیزان به قشر مستضعف و متمکن جامعه خدمت کردید و عملکرد شما در رسیدگی به نقاهتگاه‌ها و رسیدگی به بیماران در منزال بسیار قابل توجه بود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم گفت: زمانی که  معظم له این فرمایش را داشتند باید در پژوهشگاه‌ها این فرمایش کاملا  شکافته میشد که انجام نشد، ولی در پژوهشکده‌های متعلق با استکبار این فرمایش به عنوان خطر مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان کاخ سفید به یک جمع بندی رسیدند و محاسبه کردند که باید تا سال ۲۰۲۵  بر چین، ژاپن، هند و روسیه به لحاظ اقتصادی مسلط شوند و نظام اسلامی را برانداری کنند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد:امریکا تا لبه سقوط از پرتگاه پیش آمده و سلطه استکباری در حال برچیده شدن است و تمدن نوین اسلامی در دنیا مطرح شده است.

وی خاطر نشان کرد: فداکاری کشور ما در نهاد‌های درمانی در هیچ کشور پیشرفته متمدنی دیده نمیشد. تمدن مدرنیته مورد نفرت نردم جهان قرار گرفته چرا که نتیجه ان جنایت و بی عدالتی و بی اخلاقی است. در دل کشور امریکا پرچم ان کشور توسط مردم ان کشو به اتش کشیده شده است.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: بنده به عنوان طلبه تشکرم از رزمندگان عرصه بهداشت و درمان به خاطر رسیدگی به یک لیمار مستضعف نیست بلکه اثر انسانی شما عزیزان قابل تقدیر است. شما به عنوان عنصر مومن با این کار عظیم زمینه طهور امام زمان (عج)  و تمدن نوین اسلامی را به جهانیان نشان دادید.

وی ادامه داد: دشمن خواست ثابت کند جریان طرفدار انقلاب جریان عوام عوام است و و نخبگان با این انقلاب و اسلام نیستند بطوریکه برخی روشنفکران کشورمان با وجود متدین بودنشان اعلام می‌کردند جامعه نخبگانی ما انقلابی نیستند و برخواسته از کف خیابان است، ولی شما با ایثار و فداکاری خود ثابت کردید که انقلاب یک جوهر گرانبهاست و جامعه نخبگانی احساس انقلابی دارند و وابسته به این نظام هستند.


وی در پایان بخش سخنان خود تصریح کرد: مردم ما به لحاظ اقتصادی به استیصال رسیده اند و  پروتکل‌هایی باید ایجاد شود تا مردم از این وصع نجات پیدا کنند و بحران شیوع کرونا سبب ایجاد بحران معیشتی و اقتصادی نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها