"سردار پورشمسی"در جمع فرمانده پایگاه و گردان‌های ناحیه مرکزی یزد:
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه همه افراد با هرعقیده و مذهبی و طرفدار هرجناحی اعم از اصول گرا، اصلاح طلب، مذهبی و غیر مذهبی همه ایینه انقلاب هستند، اذعان داشت: در جمع نخبگان کسانی موفق هستند که بتوانند هرم نابرابری از توده مردم را در محوریت منزلت اجتماعی کسب کنند.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۶۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست صمیمانه با فرمانده پایگاه و گردان‌های ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه همه افراد با هرعقیده و مذهبی و طرفدار هرجناحی اعم از اصول گرا، اصلاح طلب، مذهبی و غیر مذهبی همه ایینه انقلاب هستند، اذعان داشت: در جمع نخبگان کسانی موفق هستند که بتوانند هرم نابرابری از توده مردم را در محوریت منزلت اجتماعی کسب کنند.

فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در جلسه دیدار صمیمانه با فرمانده سپاه الغدیر یزد که در سالن همایشات ناحیه برگزار شده بود، شرکت نمودند.
"سردار پورشمسی"در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت به بیان توضیحاتی در تشریح هفته حقوق بشر امریکایی پرداخت.
وی با تصریح اینکه بزرگترین هنر امام خمینی رحمه الله برای طراحی انقلاب اسلامی استفاده از همه ظرفیت‌های مردم برای پیروزی نظام بود اذعان داشت:در جمع نخبگان کسانی موفق هستندکه بتوانند هرم نابرابری از توده مردم را در محوریت منزلت اجتماعی کسب کنند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه همه افراد با هرعقیده و مذهبی و طرفدار هرجناحی اعم از اصول گرا، اصلاح طلب، مذهبی و غیر مذهبی همه ایینه انقلاب هستند خاطر نشان کرد:ما باید مواظب باشیم از خطوط ولایی و انقلابی عبور نکنیم؛ و نگاه فرمانده ناحیه، حوزه، پایگاه به مردم به شیوه نگاه کردن به یک انسانی باشد که ایینه انقلاب است؛ و ما برای جذب حداکثری مردم برای پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به یک جریان همراه با عطوفت اسلامی داریم.
وی با اشاره به تبلیغ و فعالیت‌های مسجد محوری پیامبر (ص) و تشکیل حکومت جهانی به عنوان ارمان ایشان، بر فعالیت فرمانده پایگاه‌ها وبسیج در بستر مسجد تاکید نمود و اذعان داشت:راه جذب حداکثری و ماندگاری در بسیج در نظر گرفتن ارمان‌های بزرگ برای ان است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات