خبرهای داغ:

اهدای جهیزیه به زوج های جوان توسط سپاه آبادان

فرمانده سپاه ناحیه آبادان از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب اهدای جهیزیه به 40 زوج جوان شناسایی شده توسط حوزه های بسیج مساجد و محلات در محل ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۸۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان ، این برنامه در روز چهارشنبه با حضور سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، مهندس امین مدیر عامل پالایشگاه، دکتر محفوظی نماینده مردم در مجلس و 40 زوج جوان برگزار گردید.

در ابتدا سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه پس از اجرای مراسم و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران،ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت بالاخص ولادت با سعادت امام رئوف،شمس الشموس،امام رضا(ع) و خیر مقدم به افراد حاضر در میدان، اذعان کرد: این جهیزیه ها با کمک و اهدای قرارگاه کربلا و همت بسیجیان عرصه سازندگی و گروه های جهادی در ناحیه تهیه و جمع بندی گردید.

در ادامه مهمان و سخنران اصلی برنامه سردار خادم سیدالشهدا بود که در فرمایشات خود هدف از اجرای این برنامه را فراهم نمودن ازدواج آسان برای جوانان دانستند و گفتند: بدلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، برآن هستیم تا جوانان با خیال آسوده زندگی خود را شروع کنند.

ایشان همچنین اظهار داشت: زوجین می بایست در اول زندگی مبنا را بر پاکدامنی و عفت در خانواده بگذارند و الگوی خود را امام علی(ع)و حضرت زهرای اطهر(س) بدانند ،در این صورت مطمئنا هیچ مشکلی در زندگی آنان پیش نخواهد آمد.

سردار خادم سیدالشهدا در نهایت فرمایشات خود اضافه نمودند: در زندگی باید تفاهم و محبت حکم فرما باشد و خانواده اسلامی کانون مودت، مهرورزی و عشق پاک است.

 

همچنین در دهه کرامت کاروان امام مهربانی ها توسط بسیجیان پایگاه شهید منزوی در آبادان راه اندازی و با توزیع شیرینی ، باعث شادی مردم شدند.

 با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت (ولادت حضرت معصومه[س] و امام رضا[ع])بسیجیان پایگاه شهید منزوی اقدام به برگزاری جشن خیابانی تحت عنوان کاروان امام مهربانی ها نمودند.

در ابتدا با همکاری معاونت آماد ناحیه آبادان ۳دستگاه خودرو وانت تحویل گرفتند و پس از تزئین و آذین بندی در محل حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) ،ضمن حرکت خودرویی در منطقه استحفاظی(منطقه احمدآباد)اقدام به پخش مولودی با مضمون ولادت آن امام رئوف نمودند.

پس از آن تعداد 1000بسته شیرینی، دستکش و حدیث امام رضا(ع) با رعایت اصول بهداشتی بین شهروندان توزیع گردید.

در آخر خاطر نشان کرد بسیجیان پایگاه محلات شهید منزوی بهمین مناسبت برنامه نورافشانی را با رعایت اصول ایمنی و اقدامات تامینی اجرا نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار