مدیر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و سرپرست خبرگزاری شبستان در البرز تفاهم نامه همکاری در زمینه مشارکت و هم افزایی رسانه ای منعقد کردند.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۹۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده بهینه از ظرفیت های رسانه ها در مقابله با جنگ رسانه، تفاهم نامه همکاری با سرپرست خبرگزاری شبستان در البرز منعقد کرد. 

مدیر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز طی این دیدار گفت: خبرگزاری شبستان در البرز یکی از رسانه های همراه و متعهد در بحث انتشار اخبار استان است به ویژه ارتباط منسجم با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یکی از شاخص های این خبرگزاری تلقی می شود.

وی توضیح داد: این تفاهم نامه همکاری به منظور استفاده از ظرفیت های طرفین در جهت اطلاع رسانی اخبار و به ویژه انتشار فعالیت دلاورمردان عرصه بسیج و سپاه در عرصه های مختلف حفظ و صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت رسانی است. 

عبدالملکی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری شبستان در البرز در زمینه آموزش های دوره هر مسجد یک خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرگزاری شبستان در البرز به منظور روند برنامه آموزشی خبرنگاران افتخاری مساجد می تواند از اساتید رسانه مجموعه فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بهره مند گردد.

مهدیه دانایی نیز طی این نشست مطرح کرد: خبرگزاری شبستان در البرز از هیچ تلاشی در بحث پوشش اخبار مرتبط با فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز دریغ نمی کند و همواره در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های آن مجموعه اهتمام دارد. 

نماینده خبرگزاری شبستان در البرز خاطرنشان کرد: موضوع و محور اصلی این خبرگزاری در سال جاری برمبنای آموزش نیروهای افتخاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است و در این مسیر از ظرفیت های فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز استقبال می کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها