خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده ناحیه امام حسین (ع).

فرمانده جدید پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره) قم معرفی شد

فرمانده جدید پایگاه شهید سید مصطفی خمینی (ره) حوزه شهید ورزنده قم با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم و بسیجیان این پایگاه معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۰۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم معارفه فرمانده پایگاه شهید سید مصطفی خمینی (ره) حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.

داود محبی جانشین فرمانده ناحیه امام حسین (ع) در این مراسم با اشاره به جایگاه مسئولیت در بسیج و انقلاب اسلامی گفت: مسئولیت در هر جایی از نظام اسلامی تعهد به همراه دارد و در روز قیامت مسئولین باید پاسخ گوی اعمال و رفتار و تصمیمات خود باشند.

محسن بژونتن فرمانده حوزه شهید ورزنده نیز در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر شاخصه‌های فرمانده نمونه اظهار کرد: حرکت جهادی، با انگیزه، پرتوان و روبه جلو از شاخصه‌های نیرو‌های بسیجی به ویژه فرماندهان پایگاه‌ها می‌باشد.

وی افزود: برنامه‌های بسیج با دیگر برنامه‌های تشکل‌های فعال در مساجد به صورت هماهنگ و مکمل یک دیگری برای تربیت نسل جوان انقلابی که یار و حافظ انقلاب اسلامی است تدوین و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:حضور پیشکسوتان بسیج در کنار جوانان مایه دلگرمی و باعث پیشرفت شجره طیبه بسیج می‌شود.

در پایان برادر بسیجی صادق حبیب اللهی در حکمی به سمت فرماندهی پایگاه شهید سید مصطفی خمینی (ره)، حوزه شهید ورزنده، ناحیه امام حسین (ع) معرفی گردید.

گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مصطفی خمینی (ره) یکی از مجموعه‌هایی است که موفق به کسب عنوان پایگاه نمونه و موفق کشوری در اجرای شجره طیبه صالحین در سال ۸۹ شده است.

همچنین این پایگاه در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به عنوان پایگاه برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم معرفی شده و در سال ۹۱ نیز موفق به کسب عنوان پایگاه برتر و نمونه جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین شده است.

انتهای پیام/ع/ صادقیان پور

ارسال نظرات
آخرین اخبار