فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفت‌و گو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با بیان اینکه تیرماه از ماه های خاطره ساز و بیادماندنی انقلاب اسلامی دانست، گفت: اتفاقات بسیار مهمی در آن رقم خورده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۱۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  با بیان اینکه یکی از روزهای خاطره برانگیز تیر روز هفتم این ماه در  سال ۱۳۶۰ می باشد، اظهار داشت:  جمعی از خادمان و شیفتگان به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در راس آن ها شهید مظلوم دکتر بهشتی به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این روز (قوه قضائیه) نامگذاری شد.

حقوق بشر آمریکایی نقض کرامت انسانی است

وی  ضمن اینکه عامل اصلی این جنایت را استکبار جهانی در راس آن آمریکا معرفی کرد، افزود: استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار بر این باور بودند، اگر  با کمک مزدوران خود ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، نظام نابود خواهد شد و با این خیال باطل ۴۱ سال در حال دست و پا زدن هستند و همیشه تیرشان به خطا می رود.

وی با اشاره به مبارزه با سلاح های میکروبی و شیمیایی، ابراز کرد: آمریکایی ها پرونده سیاهی در زمینه  استفاده از این سلاح ها در مناطق مختلف دنیا دارند، ۱۲ تیرماه سال ۶۷ نیز این شیطان بزرگ حقوق بشر آمریکای را با حمله به هواپیمای مسافربری برگ ننگینی در تاریخ سیاه خود ثبت کرد و تمامی مسافران را به شهادت رساند.

پاسدار اعظمی در شرح جنایات آمریکا علیه ایران، بیان کرد: تمام وقایع ذکر شده فقط بخش کوچکی از جنایات این غده سرطانی علیه ملت است که روشنفکران غربی این جنایات را الگوی پیشرفت و سعادت خود می دانند،40  سال مقاومت مردم در سایه رهبری فرزانه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) نشان از قدرت ایمان و توکل به خداوند متعال، تلاش، بصیرت نسبت به شیاطین تاریخ و الگو گیری ازسبک زندگی و حکومت داری ائمه معصومین (ع)  این قدرت بالای حق را به تمامی قدرت های پوشالی باطل پیروز کرد.

وی آمریکا را  همچون خانه عنکبوت معرفی کرد، ادامه داد: شکل گیری حکومتشان بر پایه مادی گرایی، ظلم به مردم،  فاصله طبقاتی،  بی عدالتی و نژاد پرستی می باشد، اعتراضاتی که در این کشور توسط مردم شکل گرفته خود مبین همین موضوعات می باشد و نیز نشانگر افول تمدن غرب گرایی است .

وی  با اشاره به اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها با فریبکاری شعار حقوق بشر و آزادی انسان ها را اعلام می کنند، تصریح کرد: کشورهای غربی در عمل هرکاری را در جهت منافع خود و به هر قیمتی حتی پایمال شدن حقوق میلیون ها انسان انجام می دهند، در مقابل تفکر کثیف آمریکا تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است، حفظ کرامت، آزادی، حقوق متقابل و عزت و سعادت انسان ها از اهداف این دین مقدس می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله به توفیق الهی و با تلاش مسئولان انقلابی، جوان(متدین، ولایت مدار) و با رفع تمامی مشکلات بتوانیم الگوی حکومت داری اسلامی بر مبنای ولایت فقیه در دنیا باشیم.

ارسال نظرات