خبرهای داغ:

دیدار امام جمعه شاهرود با جامعه معلولین شهرستان + تصاویر

امام جمعه شاهرود با حضور در انجمن معلولان شهرستان شاهرود با جمعی از جامعه معلولین شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۱۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شاهرود با حضور در انجمن معلولان شهرستان شاهرود با جمعی از جامعه معلولین شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار نماینده جامعه معلولین به ارائه گزارشی از فعالیت این جامعه پرداخت و بر توجه بیشتر مسئولان به معلولین و توجه به قوانین در الن زمینه تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی نیز با تبریک دهه کرامت با تقدیر از تلاش‌های و فعالیت‌های جامعه معلولین شهرستان شاهرود بر توجه به این قشر تاکید کرد و افزود: همه جامعه در قبال معلولان وظیفه‌دارند، اگر خداوند چیزی از انسان می‌گیرد به‌جایش ده‌ها چیز دیگر به او می‌دهد و چه بسیار هستند معلولانی از دیدن محیط پیرامون محروم هستند، اما به‌جایش توانمندی‌های دیگری دارند که ده‌ها انسان سالم ندارند.
امینی بابیان اینکه معلولان امروز محدودیت‌ها را کنار زده‌اند و بسیاری‌شان مایه افتخار جامعه و شهرمان شده‌اند، گفت: باید به معلولان نگاه ویژه‌ای داشت، اما نه نگاه ترحم‌انگیز بلکه نگاه مهربانانه و این امر اگر توسط همه مردم شهر نسبت به جامعه معلولان باشد شاهد اتفاقات مثبت خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: منظور از توجه به معلولان احساس ترحم نیست چراکه اینان به این حس نیاز ندارند منظور عواطفی است که باید جامعه نسبت به آنان داشته باشد.
وی بابیان اینکه دین اسلام نیز توصیه فراوانی به مهربانی با ایتام، معلولان و ... دارد، افزود: یکی از مسائلی که باید برای معلولان مدنظر قرار گیرد قانون استخدام آنان است که این امر باید مدنظر باشد تا بتوانیم از معلولان حمایت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها