مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)در گفت وگو با "بسیج"
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:آمریکا از لفظ آزادی و حقوق بشر به عنوان حربه‌ای برای مقابله با کشورهای مستقل استفاده می‌کند و از این طریق تلاش دارد افکار و فعالیت های غیر منطبق با خود را تحت فشار قرار دهد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۲۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم با کمک کشور‌های اروپایی و برخی کشور‌های مستکبر بنیانگذار حرکتی در جهان شدند که پایه و اساس آن مطابق تبعیض نژادی، فاصله طبقاتی و نیز درجه بندی انسان بر یک و دو و جهان اول و دوم بود، بیان کرد:در راستای تسلط آمریکا بر دنیا، این کشور تمامی حقوق سازمان‌های بین المللی را بر پایه تفکر لیبرال دموکراسی تعریف نموده و حتی منابع مطالعاتی آن نیز بر همین رویه شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی تنها به فکر تامین منافع خود بوده است، تصریح کرد:حقوق بشر آمریکایی یعنی تامین منافع، سلاح، تجهیزات و تجارت نظامی این کشور که همین مهم محور آموزش و شرارت تروریسم و مخالف نظم در جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به اقدامات جنایتکاران آمریکا به نام حقوق بشر اشاره و اذعان داشت:کشتار بی رحمانه مردم بی گناه به صورت مستقیم یا به صورت مداخله جویانه و غیرمستقیم، حمایت کورکورانه از رژیم کودک‌کش اسرائیل و جنایات آل‌سعود خائن در یمن و بحرین، تبعیض نژادی، دخالت در امور کشورها، پرورش تروریسم و… که تمامی این موارد به عنوان حقوق بشر انجام می‌پذیرد.

حجت الاسلام بیگدلی افزود:در حقوق بشر آمریکایی اگر پیشرفت و توسعه فرهنگ کشوری سازگار همراه با فرهنگ و تفکر آمریکایی باشد مورد پذیرش بوده در غیر این صورت با شدیدترین هجمه‌های بین المللی و تحریم‌های بیرحمانه و همه جانبه مواجه می‌گردد.

وی با بیان اینکه آمریکا به بهانه حقوق بشر سعی در نفوذ در دنیا و دستیابی به انرژی و منابع برخی کشور‌ها را دارد، خاطرنشان کرد:این کشور از لفظ آزادی و حقوق بشر به عنوان حربه‌ای برای مقابله با کشور‌های مستقل استفاده می‌کند و از این طریق تلاش دارد افکار و فعالیت‌های غیر منطبق با خود را تحت فشار قرار دهد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "آمریکا شیطان بزرگ است"، تاکید کرد:خودبرتربینی و تکبر این کشور و همراهان آن در جهت دستیابی و تسلط بر دنیا است که باید این نکته را یادآور شد که امروز تمامی ملت‌های آزادیخواه دنیا بیدار شده و در راستای حفظ استقلال و منافع مادی و معنوی وحراست اط دستاورد‌ها و فرهنگ و اندیشه خود با محوریت جبهه مقاومت و با هدایتگری ایران تا اضمحلال کامل نظام سلطه به راه خود ادامه داده و آمریکا را در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام می‌گذارد.
ارسال نظرات