مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

ادعای حقوق بشر آمریکا برای اجرای سیاست های خصمانه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان اینکه آمریکا در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی جنایات فراوانی کرده است، گفت: شیطان بزرگ قبل از انقلاب علاوه بر اینکه چندین برابر از ما حقوق می گرفتند، بدیهی ترین حق بشر را زیر پا گذاشتند  و جای تاسف دارد بعضی به اصطلاح روشنفکران این ها را متمدن می نامند.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام تقی خانی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: ما اگر به تاریخ برگردیم و فقط جنایاتی که در تیرماه آمریکا بر علیه ملت ایران  انجام داده را بررسی کنیم، به اوج جنایات این غده سرطانی پی خواهیم برد.

ادعای حقوق بشر آمریکا برای اجرای سیاست های خصمانه است

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی در واقع نقض آن در جوامع است، افزود: کشور استکبار جهانی از اوایل انقلاب اسلامی به دنبال نابودی انقلاب بود اما امروز بعد 41 سال خود به سوی نابودی پیش می رود.

حجت الاسلام تقی خانی با اشاره به جانیات آمریکایی ها در ایران اسلامی، تصریح کرد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، بمب گذاری و شهادت 72 از یاران امام خمینی (ره) در دفتر حزب جمهوری اسلامی، به شهادت رساندن شهید کچویی و آیت الله صدوقی و حمله هوایی خصمانه به هواپیمای مسافربری این ها تنها نمونه ای کوچک از حقوق بشر شیطان بزرگ است.

وی  با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در ارتباط با استکبار جهانی، ادامه داد: جنایتی که پلیس آمریکا در حق یک سیاه پوست کرد و او را به قتل رساند، تنها به خاطر رنگ پوست یک انسان را به فجیه ترین شکل ممکن کشتند و رئیس جمهور مردم رو تهدید به حمله نظامی کرد؛ نژاد پرستی آمریکا زبان زد خاص و عام می باشد .

حجت الاسلام تقی خانی با بیان اینکه آمریکا با ادعای حقوق بشر به مردم مظلوم یمن حمله کرد، عنوان کرد: آمریکایی ها بر اساس کلام قرآن از حیوانات پست ترند و به خاطر پست مقام خودشان به هیچ بشری رحم نمی کنند و از آن ها بدتر افرادی هستند که به دنبال ارتباط با این جنایتکاران می باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان با اشاره به آتش کشیدن پرچم آمریکا توسط ملت خود خاطر نشان کرد: مردم وقتی پرچم کشور خود را به آتش می کشند یعنی ساختار سیاسی کشور خود را قبول ندارند، ان شاء الله با ظهور حضرت مهدی (عج) استکبار نابود و حکومت عدل در جهان حاکم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها