نماینده مردم شرق استان هرمزگان با فرمانده و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جاسک دیدار و گفتگو نمود .
کد خبر: ۹۲۵۳۶۵۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ رادمهر فرماندار جاسک در این دیدار گفت: بسیج یک نهاد انقلابی مردمی است که در هر لحظه و هر مکان که احساس نیاز به همکاری بوده ما شاهد حضور جوانان بسیجی برای خدمات رسانی به مردم بوده ایم.

رادمهر افزود: حضور بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح در لحظات اول سیل دیماه ،در بحث محرومیت زدایی ، در بحث کمک های مومنانه با توجه به بیماری منحوس کرونا ناحیه مقاومت بسیج نقش آفرینی کردند که از این حضور همیشگی آنها در همه صحنه ها تقدیر و تشکر می شود.
رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: همه مردم منطقه چه آنهایی که در بسیج پرونده دارند و چه آنهایی که بدون پرونده هستند ولی در مواقع نیاز ،همگام و همراه با بسیج برای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور دارند و تلاش می کنند در هر لباس و هر کسوتی که هستند ،به نوعی بسیجی بوده و حرکت جهادی آنها برگرفته از تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک صریح کرد؛ سرهنگ پاسدار عبدالله علی نسب نیز در این دیدار خواستار سهیم بودن جوانان جاسکی در طرح توسعه سواحل مکران شد که از طریق راه های قانونی و پیگیری در مجلس شورای اسلامی توسط نماینده مردم شرق استان این امر محقق شود.

ارسال نظرات