خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سیاست کلی جشنواره مالک اشتر رسیدن پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج به وضعیت مطلوب است.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۵۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه برگزار گردید و در این مراسم از رده‌های برتر بسیج تجلیل و قدردانی شد.

 سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به پایگاه های بسیج، گفت: پایگاه های بسیج باید آماده دفاع در میدان های سخت، نیمه سخت و نرم باشند.

وی، اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب از بسیجیان را حضور در همه صحنه دانست و خطاب به بسیجیان، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، همیشه یک قدم از دشمن جلوتر باشید و بدانید بسیج به شدت در معرض توطئه های دشمن است.

سردار قاسمی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: نگذارید ارتباط شما با مسجد ضعیف شود، از مساجد جدا نشوید و در مساجد با اخلاق اسلامی رفتار کنید، با مجموعه هایی که در جهت اهداف بسیج کار می کنند، همکاری و هم افزایی کنید و خدمات بسیج را به اطلاع مردم برسانید.

وی، سیاست کلان جشنواره مالک اشتر را رسیدن به پایگاه ها و حوزه ها بسیج مطلوب دانست و گفت: ارتقاء و آمادگی، پیشرفت مداوم، رصد به موقع، حقیقت موثر در پیشرفت سپاه و بسیج، ایجاد تحرک در سازمان، قضاوت و مدیریت صحیح فرمانده، تولید اندیشه و موضوع نو ، نشان دادن مسیر درست حرکت سازمان، بیان نقاط قوت و ضعف، بصیرت افزایی، انتخاب فرماندهان شایسته و سپردن مسئولیت ها از اهداف این جشنواره است.

گفتنی است، در این مراسم فرمانده پایگاه سمیه درخت توت بخش درح به عنوان پایگاه برتر خواهران و مسئول گروه جهادی مالک اشتر پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سربیشه به عنوان گروه جهادی برتر گزارش فعالیت های خود را ارئه کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها