مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری سردار «حاج قاسم سلیمانی » به همت انجمن حمایت از بیماران متابولیک اوقاف استان زنجان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولین اوقاف هم‌زمان با دهه کرامت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۶۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدایت صفری؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در افتتاح این مرکز با تبریک دهه کرامت گفت: توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش برای برطرف کردن فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌ها، دقت در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای برطرف کردن مشکلات آنان از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان نیکوکاری، سبقت در خیرات و هم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، تشکیل شبکه‌های محلی، صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیاز‌های نیازمندان و توانمندی مردم از اهداف دیگر ایجاد مراکز نیکوکاری است.

صفری با اشاره به اینکه ۹۸ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، گفت: در سال گذشته خیران بیش از ۲۲ میلیارد تومان در قالب مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و در سه‌ماهه نخست امسال هم ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق این مراکز به نیازمندان مساعدت شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت است، افزود: در سال گذشته کمیته امداد استان زنجان در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی بیش از ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار