همزمان با ایام دهه کرامت، بیرق متبرک حرم امام رضا (ع) در دیواندره مهمان مزار شهید محمد شکری شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۶۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، طی مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیرو‌های نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مزار شهدای شهرستان دیواندره روز چهارشنبه به عطر و بوی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) متبرک شد.

بیرق حرم رضوی درمزار شهید شکری

بیرق مطهر امام رئوف توسط خادمان آستان قدس رضوی بر سر مزار شهید رمضان، محمد شکری که در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی و جعفر نظام‌پور در درگیری با تعدادی از عناصر ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند، به اهتزار درآمد.

بیرق حرم رضوی درمنزل شهید شکری

در این آیین خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) با ذکر مصیبت و نوحه خوانی از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ولایت و شهدای رمضان استان کردستان تجلیل به عمل آورند.


خادمان آستان قدس رضوی بعد از توزیع اقلام متبرکه به نام هشتمین امام شیعیان جهان در میان حاضرین، در منزل پدری شهید محمد شکری حضور یافتند و لوح یادبود متبرک به صحن امام رضا (ع) به همسر شهید شکری هدیه داده شد.

گفتنی است؛ همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید حامل بیرق حرم مطهر رضوی عصر روز دوشنبه ۹ تیر با استقبال گرم مردم وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات