مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در تسهیل و توسعه کارآفرینی گفت: بسیج در حوزه جنگ نرم تکلیف بزرگتری نسبت به دوران دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۴۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فریدون محمدی طی نشستی که در سازمان بسیج رسانه البرز برگزار شد گفت: زمانی که صحبت از بسیج به میان می آید به واقع مصداق این آیه قرآن کریم است که «هرآنچه می توانید جمع کنید برای آنکه به نتیجه لازم در مسیر درست برسید» و امروز مصداق این شعار و هدف همان بسیج است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اهمیت همکاری و همراهی این سازمان با بسیج رسانه افزود: تسهیل راه رسیدن به توسعه مهم ترین نقش بسیج رسانه است.

محمدی افزود: اوائل انقلاب اسلامی ایران با توجه به اهمیت و نیاز همکاری مردمی دستور تشکیل بسیج از طرف امام خمینی(ره) صادر شد و در طول دوران دفاع مقدس، بسیج کشور را یکبار دیگر از دست دشمنان نجات داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در حوزه جنگ نرم تکلیف بزرگتری نسبت به دوران دفاع مقدس دارد مطرح کرد: در ایام شیوع کرونا سازمان بسیج پزشکان و پرستاران در حد یک ساختار تشکیلات هدفمند به خوبی عمل کردند و شهداء مدافع سلامت شاخصه این جریان است.

به گفته محمدی، امروز قدرت اول در جنگ اقتصادی و رقابت های سیاسی را همین رسانه های جمعی برعهده دارند چرا که رکن چهارم دموکراسی رسانه است و بسیج با تیزهوشی فهمید که باید وارد این حوزه اهتمام داشته باشد.

محمدی مطرح کرد: اگر این ظرفیت عالی بسیج منتج به منافعی برای کشور شود در حقیقت نقش و مأموریت خود را انجام داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز تصریح کرد: همکاری و همراهی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با سازمان بسیج رسانه البرز در قالب یک تعامل دوسویه است.

محمدی با اشاره به اینکه برای رسانه ها نقش اول قائل هستم به ویژه رسانه های جمعی ارزش و احترام قائل هستم مطرح کرد: ظرفیت سازمان میراث گردشگری، فرهنگی و صنایع دستی استان البرز به سمت کارآفرینی در حال حرکت است و بسیج نیز خواستار پیشرفت و توسعه کشور است این دو هدف یکسان تعامل ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با هوشیاری رهبرمعظم انقلاب پس از دوران دفاع مقدس بار دیگر احیاء شد و در نبرد سیاسی، اقتصادی، سیاسی و جنگ نرم هدف اصلی خود را دنبال کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها