خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی شهید جباریان همدان تأکیدکرد
رئیس دانشگاه فنی شهید جباریان با تأکید بر تحقق جهش تولید در ارتباط با صنعت و دانشگاه گفت: دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید از اقتصاد و تولید ملی حمایت کند و در چرخه صنعت موثر باشد.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۵۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

تحقق جهش تولید در ارتباط با صنعت و دانشگاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا رجبی در دیدار با یکی از کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر استان همدان اظهار داشت: کار اصلی امروز دانشگاه، تربیت نیروهای متخصص و متعهد بر اساس نیاز کشور با انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی است.

وی با تأکید بر تحقق جهش تولید در ارتباط با صنعت و دانشگاه گفت: دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید از اقتصاد و تولید ملی حمایت کند و در چرخه صنعت موثر باشد.

رئیس دانشگاه فنی شهید جباریان همدان با اشاره به اینکه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان در این راستا می‌تواند گام خوبی باشد، گفت: این پایان‌نامه‌ها می‌توانند در بخش تولید، اقتصاد و سایر اقدامات انجام‌گرفته در مسیر جهش و رونق تولید قرار بگیرند.

وی ادامه داد: امروزه دانشجو وقتی صحبت می‌کند در مرحله اول پول می‌خواهد اما وجود کارآفرینانی امثال شما می‌تواند تاثیرات مهمی در دانشجو به وجود بیاورد.

رجبی افزود: خواسته‌ها و نیازهای امروز جامعه در حوزه صنعت از زبان شما آسان‌تر است و باید به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم پروژه‌های مشترکی انجام و نقش عمده‌ای در توسعه اقتصادی، بهبود فضای کسب‌وکار و عملیاتی کردن ارتباط دانشگاه با صنعت داشته باشیم.

وی گفت: جهش تولید نیاز اساسی و عامل اصلی رشد و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و در شرایط کنونی کشور، می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلان داشته باشد و این مهم با هماهنگی بیشتر ارتباط بین صنعت و دانشگاه، وهدایت محققان جوان دانشگاهی می‌توان تلقی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات