توصیه های سردار خرم دل به خبرنگاران و اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

رسانه باید زبان مردم و مطالبه گر باشد و یکی از درخواست های ما در سال جهش تولید مطالبه گری از مسئولان است اما نباید سیاه نمایی شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۶۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

توصیه های سردار خرم دل به رسانه ها و اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ابوذر و همچنین تجلیل از اساتید پیشگام سلامت ظهر امروز با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد, سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح ، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح، سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان ، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان, علی اکبری تبار مسئول هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان، نورمحمد علی پور رئیس سازمان بسیج اساتید استان و جمعی از خبرنگاران و اساتید دانشگاه در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: اصحاب رسانه استان در موضوع کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داد .

سردار حمید خرم دل ابراز داشت: در هر موضوعی که در کشور مطرح می شود دشمن از آن بهره برداری منفی می کند و در آتش سوزی اخیر در کشور و کوه خائیز دشمن سپاه را متهم کرد و گفت سپاه منطقه را آتش می زند که با گفتن  این حرف ها مضحکه عام و خاص شد.

وی به آتش سوزی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: آتش سوزی همه ساله در استان اتفاق می افتد که بخشی عمدی و بخشی غیر عمدی است و دشمن از هر اتفاقی بهره برداری می کند .

فرمانده سپاه فتح بیان کرد: اگر سپاه برخی موارد را مطرح می کند توهم و خیال نیست بلکه واقعیت هایی است که با آن مواجه هستیم.

سردار خرم دل گفت: در بحث آتش سوزی خائیز همه پای کار بودند و استاندار و معاونین در منطقه حضور داشتند و برخی روزها شش بالگرد در منطقه بودند که در هیچ استانی اینگونه نبود.

وی ابراز داشت: برخی رسانه ها حیواناتی که در آتش سوزی استرالیا تلف شده بودند را به جای آتش سوزی خائیز منتشر و برجسته کردند و تیتر زدند که خائیز از بین رفت ، مسئولان کجایید؟  که این موضوع بازتاب های زیادی داشته است درحالی که در بوشهر ، شمال و فارس هم آتش سوزی بود و کسی خبردار نشد.

فرمانده سپاه فتح ادامه داد : این درحالی است که براساس گزارش محیط زیست، فرمانداران و مسئولان استان حتی یک حیوان یا پرنده در آتش سوزی خائیز تلف نشد .

سردار خرم دل  عنوان کرد:  اطلاعات غلط دادن و موضع گیری اشتباه مدیریت نظام را زیر سوال می برد و نظام را  ناکارامد جلوه می دهد .

وی گفت: در استرلیا و کالیفرنیا هزاران هکتار جنگل از بین رفت و در آتش سوخت و آب از آب تکان نخورد ولی ما در شرایطی که دشمن مدیریت نظام را ناکارآمد جلوه می دهد برخی رسانه ها به راحتی همه مدیریت ها و کارها را زیر سوال می برند و به سیستم مدیریتی کشور ضربه می زنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در فضای آتش سوزی و کرونا بهترین عملکرد را داشتیم در حالی که در آمریکا بیشترین تلفات را داشت و ماسک های همدیگر را به سرقت می بردند و در سیل و آتش سوزی نیز همین وضعیت را داشت .

وی بیان کرد: رسانه باید زبان مردم و مطالبه گر باشد و یکی از درخواست های ما در سال جهش تولید مطالبه گری از مسئولان است اما نباید سیاه نمایی شود.

سردار خرم دل تصریح کرد: یکی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمد 300 تا 400 عکس از جاذبه های طبیعی  استان در اختیار من گذاشت که انها را در فضای مجازی برای گروه ها و دوستان ارسال کردم و سوال می کردند آیا اینجا واقعا کهگیلویه و بویراحمد است و من گفتم بله ، و که این ظرفیت ها باید از سوی رسانه ها برجسته شود.

امسال سال جهش تولید است و رسانه ها باید فعال باشند 

وی با اشره به اینکه یکی از رویکردهای دشمن تلاش برای ناکارامدی نظام در مقابله با بحران هاست گفت: رسانه های ما  نیز باید اخبار مثبت و امید آفرین از اقداماتی که در حوزه تولید و خدمات رسانی به مردم صورت می گیرد را تبیین و  برجسته سازی کنند. 

سردار خرم دل ابراز داشت: در ماجرای آتش سوزی خائیز 6 بالگرد به پرواز درامدند و در کنار نیروهای امدادی، بسیج و سپاه به اطفای حریق پرداختند که این صحنه هایی که در این گرمای سوزان خلق شد از سوی رسانه ها  باید مستند سازی و در اختیار مردم قرار داده  شود .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دوم سخنان خود خطاب به اساتید دانشگاه گفت: در بعد سیاسی دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، سال بعد پروسه انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم باید اساتید دانشگاه امیدآفرینی کنند و این موضوع مهم در دستور کار آنها باشد. انسجام و  اتحاد همدلی باید در دستور کار باشد .

 وی گفت: دشمن از کوچکترین روزنه اختلاف بین مردم و مسئولان سوء استفاده می کند و نباید اینگونه باشد.

سردار خرم دل بیان کرد: علیرغم همه مشکلات در فرمایش رهبر معظم انقلاب حرفی از نامیدی نیست و امید به آینده در منویات ایشان موج می زند .

وی گفت: اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کرونا هر کاری از دستشان بر می آمد انجام دادند و جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه فتح خطاب به  استادان حاضر درجلسه و مسئول سازمان بسیج اساتید  کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید در فاز پدآفند باشیم و دفاع کنیم بلکه باید آفندی حمله کنیم .

سردار خرم دل ادامه داد: امروز نظام لیبرال غرب چهره  واقعی و ناکارامد خود را نشان داده و شخصیت هاو بزرگان آمریکای این موضوع را مطرح می کنند.

وی ابراز داشت: جمعیت کشور آمریکا چهار برابر کشور ایران است اما میزان تلفات امریکا در بحث کرونا 13 برابر کشور ماست و میزان واگیری 20 برابر ماست در حالی که ادعای بهداشتی بودن و رعایت پروتکل های بهداشتی را مطرح می کنند.

سردار خرم دل بیان کرد: جنایت های پلیس آمریکا, حقوق بشر آمریکایی, اقتصاد امریکا، فرهنگ عمومی مردم امریکا در نوع دوستی، بهداشت امریکا و نظام پوشالی لیبرالی غرب   باید از طریق اساتید به دانشجویان و مردم منتقل شود .

وی گفت: امروز مردم اروپا و امریکا علیه کشورشان شعار می دهند و پرچم ها را به اتش می کشند و مجسمه های برده داری و سرمایه داری را به زیر می کشند.

سردار خرم دل  با اشاره به شکست هیمنه آمریکا پس از حمله جمهوری اسلامی به عین‌الاسد گفت: اینکه دشمن سردار ما را در خاک کشور دیگری به شهادت برساند یا هواپیمایی مسافربری ما را سرنگون کند نشانه قدرت نیست بلکه ضعف این کشور را می‌رساند و جامعه دانشگاهی و اساتید ما باید به آن بپردازند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن در درون با بازی‌های حزبی و گروهی و سیاسی ما را به خود مشغول کند، جمهوری اسلامی ایران اهداف والایی مانند تشکیل تمدن اسلامی زمینه سازی ظهور ، اتحاد همه مستضعفین عالم دارد و این اهداف زمانی که همه همدلی و همراهی هستیم محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار