خبرهای داغ:

ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهری

شهردار شاهرود با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، گفت: ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهری است.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی یکی از وظایف مدیریت شهریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرصا حاجی محمد علی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین بحث حیطه حقوق شهروندی، آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات مورد عمل و جاری است، افزود: این مهم از طریق انجام اقدامات وفعالیت‌های خدماتی و عمرانی متعدد از سوی دستگاه خدمت رسان مدیریت شهری انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در عصر حاضر، شهر نشینی به عنوان یک پدیده اجتماعی، یکی از ضروریات زندگی محسوب می‌شود، ابراز داشت: ارائه خدمات مختلف شهری در حوزه‌های متنوع عمرانی، خدماتی و زیر ساختی باید به نحو احسن از سوی مدیریت شهری اجرایی شود.
شهردار شاهرود انجام امور مختلف شهری از سوی مسئولان و مدیران شهری را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تحقق این مهم مولفه‌ای است که مجموعه مدیریت شهری بر آن تاکید فراوان دارد.
حاجی محمد علی با اشاره به محور‌های اساسی در تدوین قانون جامع مدیریت شهری، عنوان داشت: هدف اصلی تدوین قانون جامع، دستیابی به ساز و کار‌های قانونی و کار آمد در راستای بهبود وضعیت اداره شهر‌ها است.
وی، بیان کرد: عمل به قوانین و مقررات شهری نقش بسزایی در ساماندهی و انجام امور مختلف شهری همچنین رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی مدیریت شهری دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار