قول وزیر راه و شهرسازی برای حفظ جاده قدیم پلدختر به خرم آباد؛

ردیف مستقل بودجه برای ساخت جاده در نظر گرفته شود

استاندار لرستان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی قول دادند که محور قدیم پلدختر یه خرم آباد به عنوان جاده تاریخی حفظ شود گفت:باید تلاش کنیم ردیف مستقلی برای ساخت جاده پلدختر به خرم آباد پیش بینی کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۹۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سید موسی خادمی عصر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی جاده پلدختر به خرم آباد با بیان اینکه ساخت جاده جدید زمانبر خواهد بود اظهار داشت:محور قدیم پلدختر به خرم آباد را ما نمی توانیم رها کنیم چون اگر به حال خودش رها شود هر سال دچار مشکل خواهیم شد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر نتوانیم آن را به یک نقطه مناسب برسانیم ممکن است سال آینده نتوانیم آن را به صورت موقت تعمیر کنیم افزود:وزارت راه و شهرسازی در بحث خرید12هکتاز زمین و واگذاری آن به سیل زدگان شهرهای پلدختر و معمولان،تغییر محدوده ها و بازسازی جاده پلدختر به خرم آباد همکاری لازم را انجام داده است .

 

استاندار لرستان عنوان کرد:وزیر راه و شهرسازی عنایت ویژه ای به محور پلدختر به خرم آباد دارند و قول دادند که این محور به عنوان یک جاده محلی، گردشگری، جایگزین ،تاریخی و پدافندی حفظ و از بین نرود ضمن اینکه جاده جدید با استانداردهای خوب و مطلوب هم در حال ساخت است. 

 

وی بیان کرد:امیدوارم بتوانیم منابع لازم برای اجرای پروژه جاده پلدختر به خرم آباد را تامین کنیم و باید تلاش کنیم ردیف مستقلی برای این جاده پیش بینی کنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار