نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و همکاران مجموعه قطار شهری تبریز گفت: سهم نمایندگان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های پروژه های کلان شهری باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۵۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله متفکر آزاد در جریان بازدید از پروژه خط یک قطار شهری تبریز، اظهار کرد:حجم بالایی از خدمات عمرانی در خط یک قطار شهری تبریز در حال انجام است و امیدواریم این پروژه با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.
وی با تاکید بر نقش نمایندگان در پیگیری اهداف پروژه های شهری گفت: رویکرد نمایندگان مجلس نگاهی یکپارچه به مسائل اساسی تبریز است تا بتوانیم با همکاری یکدیگر نقش موثری در پیگیری تأمین اعتبارات و بودجه مورد نیاز پروژه ها داشته باشیم.
متفکر آزاد با اشاره به سهم ۵۰ درصدی دولت در پروژه مترو تبریز گفت: ۵۰ درصد از بودجه مورد نیاز این پروژه باید از طرف دولت تامین شود و سال گذشته نیزدولت از طریق اوراق مشارکت در پروژه در قبال سهم خود همراهی داشته است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطر نشان کرد: پیشرفت شهر تبریز نیازمند نگاه مدرن به حمل و نقل عمومی است و بخش عمده این مهم با تاکید بر زیرساخت‌ها میسر خواهد بود.

ارسال نظرات