فرمانده سپاه میانه:

پایگاه ها در دوران کرونا نقش چشمگیری داشتند

فرمانده سپاه میانه فراخوانی پایگاه ها را آغاز مجدد فعالیت های غیرکرونایی پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان و بیان کرد: پایگاه های ما در طول ایام مبارزه با کرونا، فعالیتی چشمگیر و موثر داشته اند و این فراخوانی آغازی برای دیگر فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیجیان است و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۶۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در نخستین مرحله فراخوانی دسته های رزمی گردان های بیت المقدس با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی همچون ضدعفونی محل های تجمع بسیجیان و تهیه ماسک برای تک تک آنان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به عمل آمده است، مهمترین برنامه های این فراخوانی را تشریح کرده و ارائه آموزش های لازم، برپایی نمازهای جماعت و فعال سازی گشت های رضویون را از جمله این برنامه ها برشمرد.

   وی هدف کلی برنامه را ایمن سازی محله ها از طریق بسیجیان خود محله و حفظ آمادگی رزم و افزایش توان امنیت بخشی بسیجیان عنوان کرد.

پایگاه ها در دوران کرونا نقش چشمگیری داشتند

 نخستین مرحله فراخوانی دسته های رزمی گردان های بیت المقدس میانه با شرکت بیش از 1500 نفر از بسیجیان در بیش از 100 مسجد و به صورت پایگاه محور برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها