حضور فعالانه بسیجیان شاهرود در فراخوان عمومی پایگاهی+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های تابعه این حوزه در راستای فراخوان عمومی بسیجیان پایگاه‌ها اظهار کرد: در فراخوان عمومی بسیجیان شاهرود، بسیجیان با حضور در پایگاه‌های مقاومت به اجرای فعالیت‌های مختلفی پرداختند.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۹۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
سرهنگ پاسدار ناصر بیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک میلاد امام رضا علیه السلام با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های تابعه این حوزه در راستای فراخوان عمومی بسیجیان پایگاه‌ها اظهار کرد: در فراخوان عمومی بسیجیان شاهرود، بسیجیان با حضور در پایگاه‌های مقاومت به اجرای فعالیت‌های مختلفی پرداختند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌ها در این فراخوان عمومی افزود: پایگاه حضرت علی اصغر (ع) به اجرای حلقه صالحین و جشن میلاد امام رضا علیه السلام پرداخت و پایگاه رسول اکرم (ص)، حلقه صالحین و کلاس مقدماتی مقابله با ناآرامی‌ها را اجرا کردند.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) خاطر نشان کرد: پایگاه فدک حلقه صالحین و جشن میلاد امام رضا علیه السلام را برپا نمود و پایگاه شهید آوینی کلاس و باشگاه رزمی اجرا کرد.
وی تصریح کرد: پایگاه امام علی (ع) حلقه صالحین و گشت رضویون و شامگاه مشترک در گلزار شهدا و نماز جماعت و مولودی خوانی را اجرا و پایگاه شهید رجایی، حلقه صالحین و برپایی موکب شهدا و شامگاه مشترک در گلزار شهدا و نماز جماعت و مولودی خوانی را اجرا نمود.
بیاری ادامه داد: پایگاه نینوا جلسه حلقه صالحین و انس با قرآن همراه با نماز جماعت و جشن میلاد امام رضا علیه السلام و پایگاه امام محمد باقر (ع) جشن میلاد امام رضا علیه السلام برگزار و پایگاه کمیل، کلاس راپل و شامگاه در قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار برگزار کرد.
بیاری اضافه کرد: پایگاه عاشورا حضور در پایگاه و برگزاری جوانه‌های صالحین و جشن میلاد امام رضا علیه السلام را برپا کردند و پایگاه امام هادی (ع) حضور در پایگاه و برگزاری حلقه صالحین را انجام دادند.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا علیه السلام در بوستان شهرک (بوستان سلامت) و برگزاری حلقه صالحین و جلسه انس با قرآن به همت پایگاه حزب الله خبر داد و افزود: پایگاه امام حسن مجتبی (ع) تهیه و توزیع ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و برگزاری حلقه صالحین را برگزار کرد.
وی گفت: پایگاه امام جعفر صادق (ع) حلقه صالحین و جشن میلاد امام رضا علیه السلام را برپا کردند.
بیاری با اشاره به اینکه کلیه پایگاه‌ها علاوه بر برنامه‌های متنوع فوق در برنامه فراخوان خودرویی نیز حضور فعالانه داشته اند از فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان در راستای حضور فعال در این فراخوان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار