خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

شهرداران، ایمنی پارک ها و بوستان ها را مدیریت نمایند

حبیبی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و طبیعتاً تمایل بیشتر مردم و خانواده ها به حضور در پارک ها و بوستان ها ضرورت دارد که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن سازی پارک ها انجام دهد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۴۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فصل تابستان و نیاز مردم به حضور در فضاهای تفریحی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و طبیعتاً تمایل بیشتر مردم و خانواده ها به حضور در پارک ها و بوستان ها ضرورت دارد که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن سازی پارک ها انجام دهد.

 

وی گفت: در همین راستا پارک ها و بوستان ها می بایست یکی از امن ترین مکان های شهری برای استفاده شهروندان باشد تا خانواده ها از هر سنی و در هر قشری به اتفاق از این محیط ها استفاده کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: ایمن سازی محیط بوستان ها می بایست به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه به ویژه موتور سیکلت به بوستان ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

 

حبیبی با اشاره به اهمیت ایمن سازی پارک ها و بوستان ها برای حضور خانواده ها عنوان کرد: ایمن سازی پارک ها اهمیت بسیاری در جامعه دارد چرا که علاوه بر امنیت روانی، امنیت جانی را نیز به همراه دارد.

 

وی افرود: به منظور برقراری نظم و برخورد با افراد مخل نظم و اراذل و اوباش که امنیت خانواده ها را در پارک ها و بوستان ها تهدید کرده و به خطر می اندازند، نیروی انتظامی طرح های ویژه ای را در این گونه مکان ها در فصل تابستان اجرا خواهد کرد و حضور آنها پررنگ خواهد شد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار