حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (علیه السلام) ،ضمن قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی، محاکمه آن ها را حرکتی امیدبخش در جامعه دانست
کد خبر: ۹۲۵۳۹۷۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت شمس الشموس امام رضا (علیه السلام) با قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی، محاکمه آن‌ها را حرکتی امیدبخش در جامعه دانست و اظهار کرد: افزایش اعتماد و امید اجتماعی، نیاز امروز جامعه است و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نیز در بیاناتشان به این موضوع تاکید دارند.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به بالارفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا با تاکید بر توجه جدی به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با این ویروس گفت: مسئولان بهداشتی و درمانی، وضعیت شهرستان زرند را از نظر بیماران کرونایی و شیوع این ویروس در مرحله هشدار اعلام کرده‌اند و بی‌تفاوتی نسبت به ویروس کرونا؛ اگر باعث ضرر به دیگری شود، قطعا خلاف شرع است. ویکی از راه‌ها در مقابل این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی می‌باشد.
    امام جمعه زرند با توجه به سالروز ولادت با سعادت امام هشتم امام رضا (علیه السلام) مطالبی را در خصوص سیره آن حضرت بیان نمود.
ارسال نظرات