رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج جامعه پزشکی آماده مقابله با موج دوم شیوع کرونا است.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۹۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

محمد صادقی در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی که در مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت: شما عزیزان مفتخر به خدمتگذاری مردم در عرصه بهداشت و درمان در این بحران سخت هستید. شما نیروهای بهداشت و سلامت که بدون هیچ چشمداشتی وارد میدان شدید ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستید.

وی افزود: شما سفیدپوشان و دلدادگان به نظام انقلاب و نظام کشور و انسانیت در صف مقدم دفاع از مردم نشان دادید از امتحان خود سربلند بیرون آمدید. بسیاری از پرستاران خود را در معرض مرگ قرار دادند و این شرایط سخت را پذیرفتند و جان هموطنان خود را نجات دادند.

صادقی عنوان داشت: بسیج جامعه پزشکی مفتخر است که سرباز و خدمتگذار مردم می‌باشد و در سربلندی اسلام و مسلمین پیشقدم است.

بحرینی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس هم در ادامه این همایش اظهار کرد: استان خراسان رضوی به اذعان تمام کسانی که منصفانه قضاوت کردند در بحث مقابله با کرونا در موج اول بسیار موفق عمل کرد و این موفقیت با عنایات ویژه امام رضا(ع) و در درجه بعد رهنمودهای آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و همکاری استاندار و همه مسئولان کشوری و لشکری به دست آمد.

وی در ادامه نهاد بسیج را یکی از عوامل دخیل و مهم در این موفقیت اعلام کرد و گفت: اقشار مختلف بسیج در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس از جمله بسیچ جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان در مقابله با کرونا متحد شدند و به حفظ سلامت کمک شایانی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس ابراز کرد: این همدلی و اتحاد چه در استان و چه در بحث دانشگاه علوم پزشکی موفقیت را نصیب ما کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موج دوم شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه در موج دوم تعداد فوتی‌ها و بیماران سرپایی و بستری افرایش یافت. اگر یکدیگر را رها کنیم و همدلی نباشد شکست خواهیم کرد، لذا باید با همکاری و همدلی یک بار دیگر این ویروس منحوس را مغلوب کنیم.

ارسال نظرات