مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند «پویش همکلاسی مهربان» در استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۹۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

اجرای پویش همکلاسی مهربان در استان اردبیل

ایرج نقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور پویش «همکلاسی مهربان» برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این پویش با محوریت واحدها و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در مناطق و نواحی استان و با مشارکت دانش‌آموزان نوعدوست و خیرین اجرا می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل با دعوت از دانش‌آموزان و خیرین برای مشارکت در پویش همکلاسی مهربان، تصریح کرد: لوازم‌التحریر، کیف و کفش تهیه شده قبل از شروع سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

نقی پور بیان داشت: دانش‌آموزان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در استان تحویل داده و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

وی گفت: علی‌رغم تعطیلی مدارس، تربیت تعطیل نیست و پویش همکلاسی مهربان به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در بین دانش‌آموزان و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند در استان است.

ارسال نظرات