امام جمعه نور:

شهدای مدافع حرم با پیروی از مکتب حاج قاسم الگوساز شدند

امام جمعه نور گفت: شهدای مدافع حرم الگویی برای جوانان و نوجوانان هستند، کسانی که در مکتب مقاومت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شاگردی کردند، درس‌ها آموختند و الگوساز شدند.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۵۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور با اشاره به بازگشت  پیکر مظهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی به آغوش خانواده،گفت:‌شهید علی آقا جمشیدی قهرمانی از شهرستان نور که در عرصه مبارزه و جهاد و پذیرش امتحان بزرگ الهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه شهید جمشیدی مدافع حرم و ارزش‌ها دینی بود که لباس جهاد برتن کرد و با مجاهدت در آن سوی مرزها پس از چهارسال به وطن بازگشت، افزود: شهدای مدافع حرم الگویی برای جوانان و نوجوانان هستند، کسانی که در مکتب مقاومت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شاگردی کردند، درس‌ها آموختند و الگوساز شدند.

به گزارش سرای نور، این خطیب جمعه نور، ادامه داد:‌با بازگشت پیکر مطهر شهدا بار دگر درجامعه اتحاد و همدلی ایجاد شد و درس دفاع از انقلاب، نظام اسلامی، اعتقاد و ارزش‌ها را به همه ما آموخت.

حجت الاسلام احمدی در پایان  با تبریک و تسلیت به خانواده شهید جمشیدی  خاطرنشان کرد: خانواده شهید جمشیدی یک الگو و اسوه در دامن خود پرورش داد که این نام و یاد در دنیا و صحنه قیامت جاودانه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار