با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) صورت پذیرفت

آغاز به کار قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید در استان بوشهر

سردار رزمجو در آیین آغاز به کار قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید گفت: تمامی برنامه‌های کارگروه صنعت و معدن باید با هدف کمک رسانی به واحدهای صنعتی که تولیدات آنها از ضروریات و ملزومات جامعه و مردم است٬ انجام بگیرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۶۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید در استان بوشهر طی نشستی با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر آغاز بکار کرد.

در ابتدای جلسه آقای سرهنگ عباسی‌فر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در مورد چگونگی و چرایی شکل گیری نهضت سراسری جهش تولید در بسیج٬ مطالبی را ارایه نمودند.

عباسی‌فر گفت: از اهداف اصلی این نهضت٬ رویکرد مردم محوری و بهره گیری از ظرفیت مردم توسط بسیج برای تحقق بخشیدن به شعار امسال که از طرف امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با نام‌ جهش تولید نامگذاری شده است٬ می باشد.

ایشان ادامه داد: شش کارگروه در نهضت سراسری جهش تولید تعریف شده است. سپس مسئولین این شش کارگروه برنامه‌ها و وظایف کارگروه مربوط به خود را مطرح و توضیح دادند.

در ادامه٬ محسن مشتاقی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر و مسئول کارگروه صنعت و معدن گفت: از جمله برنامه‌های اصلی کارگروه صنعت و معدن٬ مربوط به احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و همچنین اجرای طرح جهاد روشنایی است.

مشتاقی ادامه داد: برای اجرای نهضت جهش تولید در حوزه صنعت٬ اعضاء این کارگروه باید تمام ظرفیت خود برای محقق شدن دو طرح صنعت یار و جهاد روشنایی در قالب کلینیک صنعت را به کار گیرند.

سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان این نشست٬ گفت: تمامی مسئولین شش کارگروه باید جلسات با اعضاء مربوط به خود را بصورت هفتگی٬ جهت پیشبرد برنامه‌های مورد نظر در نهضت سراسری جهش تولید را برگزار و برنامه‌های عملیاتی مربوطه را با همفکری و هم افزایی اعضاء کارگروهها در استان بوشهر اجرا نمایند.

سردار رزمجو ادامه داد: تمامی برنامه‌های کارگروه صنعت و معدن باید با هدف کمک رسانی به واحدهای صنعتی که تولیدات آنها از ضروریات و ملزومات جامعه و مردم است٬ انجام بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار