خبرهای داغ:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: حاضر هستیم طرح جامع پژوهشی و تحلیلی کاهش تصادفات قزوين را تهیه و ارائه کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۰۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرکزاری بسیج در قزوین، شیما زرآبادی‌پور عصر امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور بررسی و تحلیل وضعیت تصادفات استان و رسیدگی به آن پیشنهاد می‌کنیم شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری تشکیل شود و آمادگی خود را برای راه‌اندازی کمیته فنی آن در شهرداری بر مبنای آمار و اطلاعات موجود در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اعلام می‌کنیم.
او افزود: آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است و افزایش تلفات جانی در این قسم از تصادفات به هيچ عنوان قابل توجیه نیست.
این مقام مسئول ادامه داد: حاضر هستیم طرح جامع کاهش تصادفات قزوين را به صورت پژوهشی و تحلیلی انجام دهيم.
زرآبادی‌پور تصریح کرد: در این صورت مطالعات مربوط به پایش و بررسی دوره‌ای آمار تصادفات انجام می‌شود و چنانچه جلسات هفتگی ایمنی و پایش برگزار شود، می‌توان بر مبنای یک برنامه جامع، شاهد کاهش آمار تصادفات بود.
او با اشاره به ارتباط تنگاتنگ معاونت تحت مدیریت خود با پلیس راهور خاطرنشان کرد: این معاونت با تمام توان برای کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن با پلیس همکاری می‌کند.
انتهای پیام

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها