خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان از توزیع هفت تن مرغ و هشت هزار پرس غذا در مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در کاشان خبر داد و گفت: پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان به مناسب ولادت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۲۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ کریم اکبری ، ضمن اشاره به آغاز پنجمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان کاشان اظهار داشت: این مرحله از رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان به مناسبت ولادت علی بن موسی الرضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت تحت عنوان "مهر رضوی" با محوریت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه از عموم شهروندان درخواست می‌شود تا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان واریز کنند، افزود: 5041721079425725 شماره کارت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان است که در اختیار عموم مردم قرار دارد و می‌توانند وجوهات نقدی خود را به این شماره کارت واریز کنند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به جمع‌آوری وجوهات مردمی جهت قرض دیون نیازمندان ابراز داشت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مرحله نیز هفت تُن مرغ با همکاری قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توزیع شده به نحوی که تمامی هزینه‌ها توسط این ستاد اجرایی تامین شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات تحت عنوان "رزمایش مواسات و احسان" انجام شد، گفت: در این اقدام دو هزار و 300 خانوار نیازمند این بسته غذایی را دریافت کردند به نحوی که در هر بسته غذایی دو بسته مرغ وجود دارد و تا امروز نیز این توزیع ادامه دارد.

اکبری از پخت و توزیع هشت هزار پرس غذا در روز تولد امام رضا(ع) خبر داد و تصریح کرد: هر قرارگاه جهادی با مشارکت خیران اقدام پخت و توزیع غذا میان نیازمندان در سطح شهرستان کاشان می‌کند به نحوی که بیش از یک هزار غذا توسط هر قرارگاه طبخ می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها