در آیینی از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری در آیینی از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری صورت گرفت

تدیر از مدافعان سلامت در شرکت ملی حفاری ایران

در این آیین که در سایت پشتیبانی اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی برگزار شد، شماری از مدیران، روسا و نمایندگان بخش های عملیاتی و ستادی شرکت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) حضور داشتند.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۴۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از خوزستان : در این آیین که در سایت پشتیبانی اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی برگزار شد، شماری از مدیران، روسا و نمایندگان بخش های عملیاتی و ستادی شرکت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) حضور داشتند.
در این آیین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت با بزرگداشت ایام دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، از خدمات بی دریغ کادر بهداشت و درمان شرکت به عنوان مدافعان سلامت قدردانی کرد.
علی سالمی گفت: با شیوع ویروس خطرناک کرونا اداره فوریت های پزشکی شرکت با همراهی سایر بخش های مرتبط در یک حرکت منسجم و هماهنگ با ستاد ملی مقابله با کرونا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و ستاد مقابله با کرونا در شرکت اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با بیماری کووید – 19 را در سرفصل برنامه های خود قرار داد.
وی افزود: فرهنگ سازی، آموزش فردی و جمعی، اجرای پروتکل ها و ابلاغیه های بهداشتی همسو با تامین نیازهای تجهیزاتی و ملزومات موجب شد تا بخش های عملیاتی و اقماری این شرکت با وجود گستره مناطق عملیاتی و پراکندگی جغرافیایی، بدون کوچکترین وقفه نسبت به انجام وظایف و برنامه های تبیین شده شرکت مبادرت نمایند.

لازم به ذکر است ، باتوجه به پایش روزانه ۵۰۰ نفر از کارکنان اقماری و عملیاتی این شرکت نفتی با ۲۱۰۰۰ نفر پرسنل ، در شرایط قرمز خوزستان ، بحمدالله با تدبیر و عملکرد مدیرعامل محترم ، کادر درمانی و نیروهای بسیجی ، این شرکت در شرایط سفید قرار دارد .

ارسال نظرات