معرفی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج کربلا معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۵۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مراسم تودیع سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فر و معارفه سرگرد پاسدار احمد شاهرودی، فرماندهان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان با حضور سرهنگ پاسدار بدیع روشن جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان، فرماندهی گردان ۴۰۱ بیت المقدس، اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار بدیع روشن جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان در این مراسم خلاقیت، ایثار، احساس تکلیف کردن و مردمی بودن را از جمله مزیت‌های بسیج دانست و افزود:بسیجی به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام و ادامه راه شهدا از کسی که بخواهد چراغ بسیج را روشن نگه دارد تبعیت کرده است.

بدیع روشن با اشاره به پیشتازی بسیجیان در اجرای ماموریت‌ها گفت: بسیجیان پیشتاز مبارزه با ویروس کرونا، رزمایش مواسات و گروه‌های جهادی به خاطر خط مشی ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان با تاکید بر این که در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت، مردم، سپاه و بسیج در کنار هم هستند اظهار داشت: دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی به این کشور کند، آحاد این ملت کار‌های خود را تعطیل می‌کنند و برای دفاع از این نظام مبارزه خواهند کرد.

وی از حمایت‌ها و پشتیبانی فرماندهان سخت کوش و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکر و قدردانی کرد و گفت:همه تفکرات یک هدف را دنبال میکند و آن هم تفکر بسیجی و خدمت به مردم است و آنچه برای یک مسئول در پایان دوره خدمتش می‌ماند کارنامه درخشان وی در خدمت رسانی صادقانه به مردم و برای رضای خدا بوده است و این مهم موجب آرامش و رضایت او خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فر فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج کربلا، سرگرد پاسدار احمد شاهرودی طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار