با برنامه ریزی ها و اقداماتی که برای شهرستان گرمی (مغان) انجام گرفته ، این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۶۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

گرمی در مسیر توسعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  اکبر بهنام جو ظهر امروز در نشست با جمعی از معتمدین شهرستان گرمی اظهار داشت: زیرساخت های شهرک صنعتی یک و دو این شهرستان ، تلاش برای ارتقای صنعتی منطقه ، توسعه زیرساخت های گردشگری و چهار بانده کردن جاده بیله سوار – گرمی از جمله اقدامات می باشد.

وی با اشاره به اختصاص اعتباربیش از 16 میلیارد تومانی برای بخش آب موران ، انجام مطالعات و اجرای سد تازه کند برای انتقال آب شرب به این شهرستان از دیگر برنامه های دولت در این خصوص عنوان کرد.

استاندار اردبیل اجرای سد تازه کند را پروژه ای پر هزینه دانست و گفت: برای اجرای این سد به بیش از 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تلاش و همکاری مسوولان شهرستانی و استان تامین می شود.

بهنام جو همدلی و همکاری در شهرستان گرمی را یادآور شد و افزود: با وحدت رویه و تلاش تمامی مسوولان این شهرستان و مسوولان استانی از تمامی ظرفیت ها برای توسعه گرمی استفاده می شود.

وی فعالیت واحد صنعتی شیرآلات قهرمان با اشتغالزایی بیش از 700 نفر را نمونه بارز عزم اهالی مغان برای توسعه گرمی برشمرد.

استاندار اردبیل افزود: چندین واحد دیگر نیز به تبع از این واحد در شهرستان گرمی فعال شده اند و با پر شدن فضای شهرک صنعتی شماره یک ، زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شماره دو این منطقه نیز ایجاد می شود.

وی با اشاره به احتمال بالای تصویب و ابلاغ منطقه آزاد در سالجاری گفت: شهرستان گرمی به عنوان قطب صنعتی در این منطقه یاد شده و در صورت اجرا شاهد رشد صنعتی و اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود.

ارسال نظرات