نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا، به دنبال انحراف اصحاب قلم و جمهوری اسلامی دراندیشه احیای جامعه و قلم انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۶۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

جهان استکبار به دنبال انحراف اصحاب قلم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: هیچ گاه اهل قلم انقلابی دارای مسئولیتی سنگین در شرایط کنونی در طول تاریخ نبوده‌است.

وی بیان کرد: اصحاب قلم در خط مقدم مبارزه با تهاجم گسترده فرهنگی و سیاسی جهان استکبار هستند که در این راه خطیر باید وظیفه شناسی لازم را داشته باشند.

صفایی بوشهری ادامه داد: قلم مسئولیتی آسمانی و انسانی می‌آفریند و ادای حق قلم در دین مداری و مبارزه با جهان استکبار است که در این عرصه شهید سید مرتضی آوینی آبروی اهل قلم و پیشگام در هماهنگ سازی قلم و قدم است.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب قلم در تبیین ابعاد تمدن اسلامی نقشی بسیار مهم دارند، تصریح کرد: اهل قلم در شرایط کنونی مسئولیتی سنگین در مبارزه با جهان استکبار و افشای ماهیت جنایتکارانه آنان دارد.

صفایی بوشهری افزود: هم اینک قلم با جوهره اسلام انقلابی و شجاعت اصحاب قلم در مبارزه با استکبار پیشگام و مسئولانه است.

وی اظهار داشت: اصحاب قلم آنگاه می‌توانند سربلند و اثرگذار باشند که خدایی بیاندیشند، قلم بزنند و مجاهدت کنند و جامعه تمدن خدایی را بیافرینند.

پایان خبر/

 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات