پاسخ مجتبی زارعی به علی محمد حاضری عضو گروه جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس:
مجتبی زارعی در پاسخ به واکنش محمدعلی حاضری به نهضت مردمی - نخبگانی علیه دروغگویی‌های موسوی خوئینی‌ها ، آورده است: آزادی اندیشه با آشوب و اغتشاش نمی شود
کد خبر: ۹۲۵۴۲۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به حاضری عضو گروه جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس که عنوان کرده بود " حمله به خویینی ها یعنی واکنش مورچگان! به لانه آب گرفته خود و یعنی انتقاد به شخص اول ممنوع"، آورده است:

آزادی اندیشه با دروغگویی و بدون فضیلت نمی شود

« آقای حاضری ! حال که سلیمان وش، زبان موران بلدید از قول ""مورچگان"" به ""مگسان ""دور شیرینی قدرت بگویید. کارتان تمام است، راهی جز صندوق رآی نیست!
همکار محترم! ده سال است که در تربیت مدرس هستم و شما نزدیک به سی سال! دانشگاهی که به برکت شرح صدر نظام سیاسی ایران، نقد و سوال از رهبری در آن آزاد اما حتی نگاه چپ به تجدید نظرطلبان ونیز سوال از چرایی اعطای دکترای قلابی علوم سیاسی و کرسی استادی سیاست از طرف شما ها به رفیق فوق لیسانس آرشیتکت تان میرحسین و هم نقد به اتهام جنایت بارتان در متقلب نشان دادن نظام انتخاباتی ایران به دنیا جزو خطوط قرمز و منطقه ممنوعه بوده است؛
جناب حاضری! در نگاهی بی طرفانه به پرونده موسوی میرحسین و موسوی خویینی ها یک چیز کاملا مشترک است؛ آزادی اندیشه، بی مسوولیت نمیشه! آزادی اندیشه با دروغگویی و بدون فضلیت نمیشه! بیش از سی سال از چهل سال را در اختیار داشته و دارید باز مثل چریک ها و سال های دور از قدرت حرف می زنید! به خودتان نگاه کنید! همین الان در مرکز تمتع از حکمرانی سیاست در دانشگاه و دولت هستید؛ نیستید؟! چرا به جای اصلاح خود به مردم توهین و آنها را مورچه می پندارید آیا از قیام و رفراندوم دهها میلیونی موران در پسا ترور سپهبد کلافه اید یا از فروپاشی هژمونی آمریکا!؟ اما حال که العیاذبالله همانند سلیمان زبان مورچگان به شما الهام شد؛ از قول" موران" به "مگسان" دور شیرینی قدرت بفرمایید: اگر برای چشیدن بیشتر شیرینی قدرت بازهم میل به ماندن روی لاشه ی بی رمق و متعفن برجامی دارید؛ باید به صندوق های رآی برگردید؛ بله! راهی غیر از انتخابات ندارید! آزادی اندیشه با آشوب و اغتشاش نمیشه!»

گفتنی است علی محمد حاضری در واکنش به نهضت مردمی - نخبگانی علیه دروغگویی‌های موسوی خوئینی‌ها گفته بود: "این وضع شبیه زمانه حضور میرحسین موسوی پس از سکوت ۲۵ ساله در سال۸۸ است و همه پاسخ ها گویای واکنش مورچگان به لانه وبران خود بوده و این که انتقاد به شخص اول کشور ممنوع است !"

انتهای پیام/

ارسال نظرات