دکتر خنیفر در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان:

ویژگی بسیج اساتید؛ حضور قلمی و فکری و همه جانبه در صحنه است

رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان حضور قلمی و فکری، حضور پیش‌دستانه، جذب حداکثری، نشر تفکر بسیجی و حضور همه جانبه در صحنه را پنج خصیصه اصلی بسیج اساتید برشمرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۰۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان وتنی چند از اساتید بسیج دانشگاه فرهنگیان و شورای معاونان  بسیج اساتید برگزار شد.

ویژگی بسیج اساتید؛ حضور قلمی و فکری و همه جانبه در صحنه است

در این جلسه ضمن تبادل نظر درون حوزه‌ای، در خصوص لزوم هم اندیشی تفکر بسیجی، توسعه و  رسیدن به وحدت کامل رویه در همه سطوح، حضور همه جانبه و انسجام بیشتر در موضوعاتی که بسیج اساتید می تواند به ایفای نقش بپردازد، بحث و تصمیم گیری شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان بسیج اساتید را مستلزم پنج خصیصه اصلی دانست که عبارت است از ؛ حضور قلمی و فکری، حضور پیش‌دستانه، جذب حداکثری، نشر تفکر بسیجی و حضور همه جانبه در صحنه.

وی خاطر نشان کرد: در همه این عرصه ها باید با مجاهدت و کار شبانه روزی به امر احیا توسعه دانشگاه فرهنگیان در تمامی ابعاد اقدام کنیم.

ویژگی بسیج اساتید؛ حضور قلمی و فکری و همه جانبه در صحنه است

همچنین در این جلسه سید مهدی قاسم تبار رئیس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان  گزارشی در خصوص جلسه شورای راهبردی اطلاعاتی و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

ویژگی بسیج اساتید؛ حضور قلمی و فکری و همه جانبه در صحنه است

در ادامه اعضای حاضر پس از بحث و تبادل نظر پیرامون دستورات جلسه، ضمن بیان حمایت و پشتیبانی شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان از سیاست ها و تلاش های صورت گرفته در دوران ریاست ۳۰ ماهه دکتر خنیفر، بر ضرورت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت توجه به آرایش درونی دانشگاه فرهنگیان و لزوم نگاه به درون و استفاده از ظرفیت استادان و پیشکسوتان تربیت معلم تأکید ویژه کردند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان

 

ارسال نظرات